24761
netweters
|
152491
antwoorden
|
20714
vragen
|
Kabelbedrijf Ziggo gaat vanaf 2 april de internetsnelheid van het door klanten meest afgenomen Alles-in-1-abonnement Complete verhogen. Zowel de down- als uploadsnelheid worden verhoogd.
Ziggo levert bij het Alles-in-1 Complete-abonnement op dit moment een downloadsnelheid van 120Mbps en een uploadsnelheid van 12Mbps. Vanaf 2 april wordt dit automatisch naar 150/15Mbps verhoogd. Ook bij alle andere abonnementsvormen waarbij internet op dit moment met 120/12Mbps wordt aangeboden, wordt de internetsnelheid naar 150/15Mbps verhoogd.
Telenet wat is jullie antwoord hier op.
@robatoras Ben je zeker dat de Telenet prijs zonder btw is ?.
Ben je zeker dat de Telenet prijs zonder btw is ?.
@robatoras schreef:Het kan niet op bij Ziggo NL onder Liberty global Telenet
Ze bieden vandaag al pro plus 500/40 aan voor de prijs van 72.50euro ex 6% BTW
En veel beterkoop dan Telenet hun 240/20 plus prijs 77.50 ex 21% BTW
Dat is dan ook mooi meegenomen voor de hollanders dat het maar 6% BTW is.
We gaab ginder moeten gaan wonen hé.
Ik heb business fluo home 200/15
Business is altijd ex 21%BTW
@robatoras schreef:Telenet loopt achter
Jammer dat er maar zo weinig mensen kunnen van genieten en dan nog maar in de grote dorpscentra. Telenet heeft de pech dat ze ook meer afgelegen plaatsen bevoorraad en niet alleen kernen en dat kot wat duurder uit en belast het netwerk meer. Vergelijk het maar met proximus in de kernen OK eventjes buiten de kern niet OK.
Die buiten Zeeland vallen kunnen dan weer allemaal genieten van het Ziggo.
Zie eens naar 200/20Mbps Alles_ in_ 1
Kijk eens wat ze daar voor maxi aan 73,97 euro per maand allemaal krijgen.
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/
Het is zo precies dat Telenet proximus geen pijn wil doen.
Als Duco Sickinghe nog aan het roer gezeten had,hadden we nu al minstens Fluo home 300/25 Mbps.
Zal sarcatisch posten,denk dat er rond 1 miljoen geen bal geven met de download snelheid,eerder de prijs voor een trio pakket.
Welk % heeft dit nodig?.
@Moaner je bent duidelijk niet mee anno 2016
Waarom leggen ze dan in de meeste landen glasvezel.
En waarom zitten de koper klanten op de fora's te hunkeren naar FTTH,omdat 100Mbps voor velen te weinig is,met al die verschillende apparaten,zeker toekomst gericht.
Waarom is Telenet met de grote netwerf bezig,om hun snelheden op te trekken die beantwoord aan glasvezel 1Gbps.Waarom trekken de kabelaars in Nederland de snelheden omhoog,ze moeten wel daar hebben ze concurentie met glasvezel aanbieders.Proximus internet over koper is gewoon geen concurent hier in Belgie.Die zullen uit 'n ander vaatje moeten gaan tappen,willen ze nog iets van betekenis zijn (internet snelheid)binnen enkele jaren.
Telenet kan er maar klaar voor zijn,zei Ducko enkele jaren terug in zijn intervieuw.
@robatoras schreef:Waarom leggen ze dan in de meeste landen glasvezel.
En waarom zitten de koper klanten op de fora's te hunkeren naar FTTH,omdat 100Mbps voor velen te weinig is,zeker toekomst gericht.
Waarom is Telenet met de grote netwerf bezig,om hun snelheden op te trekken die beantwoord aan glasvezel 1Gbps.Waarom trekken de kabelaars in Nederland de snelheden omhoog,ze moeten wel daar hebben ze coincurentie met glasvezel aanbieders.
Voor firma's-bedrijven,toch niet voor de gewone mensen die toe komen genoeg snelheid hebben.
Als je mij kan bewijzen dat de gewone abbo mens dit wenst (happy people do not complain),zal ik een GROOTE verontshuldiging geven.
Ik blijf er bij als gewone mens die internet -tv heeft kom je toe ,je komt niet toe als je een groot gezin hebt die elk in een aparte kamer bezig zijn en of men is er is iets niets echt legal aan de hand(eigen kweek):smileywink:
Belgie bestaat niet alleen voor gewone mensen.
Je hebt er velen die rijden met snelle dure auto's,BMW,AUDI,Mercedes,VW enz....250KM/uur.
Zie dagelijks op onze wegen,wat er rondrijdt
Je hebt er velen die rijden met kleine goedkopere auto's
Je mag in Belgie maar 120.Moet iedereen dan maar 'n trage goedkope auto nemen
Net hetzelfde als mensen die graag snel internet hebben,zoals ik.En die snelheden zijn nodig in de toekomst.
Zonder beperking.
Ik heb fluo home 200/15 met 3TB vast volume,kom zelden aan 200GB in de maand.
Moet ik dan 'n lager trager abonement nemen
Afgelopen maand.
Verbruik inbegrepen in uw abonnement Aantal Volumeverbruik 139,855 GB
Er zit beweging in Nederland.
http://www.totaaltv.nl/nieuws/22425/hogere-internetsnelheid-via-kabel.html
@Arthur2 schreef:
@robatoras wat heb jij stuk gemaakt? 😉