Beantwoorden
Bearcat
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
YEAH! CAPSLOCK DAY! Dat loopt vlotjes. Leesclubje starten? Primeur!

iCloud

Is er iemand die weet hoe je al je foto's ui iCloud kan downloaden, ik kan er altijd maar één selecteren en downloaden, er staan er ongeveer 1800 op dus ????

Bijbetalen voor meer opslag is voor mij geen optie, en een backup op de pc is de oplossing !

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

iCloud

als je een windows pc hebt kan je iCloud backup downloaden op je pc en dan download die automatisch alle foto's uit je iCloud op je pc in een mapje.

die kan je dan op een usb stick of cd rom of hdd zetten wat je zelf wenst.

doe dit zo al 2 jaar.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

iCloud

CD-R(W) is niet echt aan te raden wegens geen optimaal opslagmedium. Na verloop van tijd kan de data immers zomaar verdwijnen. Zelf meegemaakt met verschillende CD's. Een enkele backup naar de PC vind ik overigens maar een halve oplossing. Als de bliksem inslaat, dan ben je je data kwijt. Zelf ben ik voorstander van een extra kopie op de PC en een kopie op minstens één externe hdd (die je daarna loskoppelt van de PC).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

iCloud

@sb stond erbij hé dat je die op een ander medium kan zetten 😉 

of op 3 verschillende mediums als die bestanden echt belangrijk zijn.

is trouwens een optie die weinig mensen kennen, ze zitten dan te zoeken hoe ze via iTunes dat moeten opslaan op pc en sommige vinden het niet ofzo, simpelste is die iCloud optie op je pc en bij aanpassingen zet die automatisch alles op de windows pc ook, en als er eens bliksem in die pc zit en alles staat nog op die iCloud ook dan ben je niks kwijt want je download die dan gewoon opnieuw, ze worden niet op de iCloud verwijderd bij download op de pc.

eens je ze verwijderd op iCloud staan ze nog een maand op de iCloud als opslag die je kan terug zetten nog op de iCloud overal, maar dat is de keuze van de klant natuurlijk.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.