Beantwoorden
Nathieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

inloggen homespot

 

Ik probeer al enkele dagen via mijn gsm op verschillende homespots in te loggen maar telkens ik naar het aanmeldscherm ga, blijft het beeld zich herhalen. Ik kan mijn mail niet ingeven of het beeld valt weg en het aanmeldscherm herlaad zich. Mijn vriend heeft geen probleem met het inloggen via zijn iphone. Ik veronderstel dat dit aan mijn samsung ligt? Moet ik ergens instellingen aanpassen ofzo? Ik kan dus wel gewoon met de gsm via onze router inloggen maar een homespot thuis of ergens anders lukt niet. Iemand een idee?

0 Likes
18 reacties
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

inloggen homespot

Met toch wel heel weinig informatie, toch een poging:

Je vinkt toch aan dat je de Algemene Voorwaarden aanvaardt op dat inlogscherm?

Of

Download eens de Google Chrome App en kies (in de plaats van de Samsung browser) die om het inlogscherm te openen. Als je namelijk meerdere browsers hebt in Android, moet je kiezen met dewelke je een webpagina opent. Kies voor 'één maal', niet voor 'altijd' want anders krijg je die vraag de volgende keer niet meer.

Laat iets weten?

0 Likes
Nathieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

inloggen homespot

Bedankt voor de info. Als ik bij wifi kies voor homespot, krijg ik de melding 'inloggen bij netwerk' .(foto2)Als ik hierop klik, dan krijg ik het inlogscherm wat zich bljft herhalen....ik krijg zelfs de kans niet om mijn email adres in te geven want het scherm herlaad zich om de 3 seconden.Ik kan niet inloggen met chrome(ofwel pak ik het helemaal verkeerd aan) ondertussen kan ik zelfs via homespot niet aanmelden.(foto1)

)image.jpegimage.jpeg

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

inloggen homespot

Afbeeldingen (nog) niet zichtbaar. Ik wacht nog even af.

0 Likes
Nathieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

inloggen homespot

image.jpeg

image.jpeg

Zie je de fotos nu?

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

inloggen homespot

Foto's zijn nu zichtbaar in de eerste post... Maar onleesbaar. Kan je geen schermafdruk posten? Normaliter doe je dat door de power- en volume-neer toetsen voor even tegelijk in te duwen tot je scherm even 'flikkert'. De afdruk vind je dan terug in de gallery.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

inloggen homespot

Meestal moet je gewoon bij wifi verbindingen kiezen voor homespot en zal hij daarmee verbinden. Vervolgens open je de webbrowser en tik je als url eventueel telenet.be in, ls die niet automatisch met je inlogscherm verbindt. Meestal krijg je dan het gele inlogscherm te zien. Aanvaard de algemene voorwaarden. Vervolgens kan je verder surfen. Tot nu toe was dit de procedure bij alle android toestellen die ik gehad heb. Zojuist nog getest.

En zet eerst eens uw toestel volledig af en start dan terug op en probeer het dan nog eens. Installeer ook de nieuwe versie van de app Telenet mobiel.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

inloggen homespot

Om een schermafdruk te maken op Samsung doe je: powerknop+homeknop
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

inloggen homespot

Foto's nu zicht- en leesbaar.
Probeer eens:

Op het scherm waar je het netwerk kiest: druk lang op TELENETHOMESPOT. Er verschijnt een menuutje. Kies 'Vergeet netwerk'. Probeer opnieuw te verbinden. Dat helpt dikwijls.

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

inloggen homespot

Misschien kan  je het volgende proberen:

  • Open de lijst met wifi-netwerken (Instellingen, Wifi)
  • Open het Samsung menu (=soms een symbool van 3 bolletjes onder elkaar rechtsboven op het scherm)
  • Open  Geavanceerd
  • Vink Passpoint uit

Probeer opnieuw te verbinden met Home- of Hotspots.

 

passpoint.jpg

0 Likes
Nathieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

inloggen homespot

Ik ben van het knopje, log in afgebleven en heb internet geopend en telenet.be ingegeven en nu deed hij het wel.... Het is een omweg maar het werkt! Thx!

0 Likes
Nathieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

inloggen homespot

Stond al uit, maar ondertussen heb een oplossing gekregen... Thx voor de hulp!

0 Likes
Nathieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

inloggen homespot

Bedankt voor de hulp!

0 Likes
Gast20162016
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

inloggen homespot

Dit is helemaal niet beschikbaar op de Samsung Galaxy S7 

0 Likes
Gast20162016
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

inloggen homespot

Inloggen met mijn Samsung S7 Edge lukt niet ... moet men misschien absoluut op een mobiel netwerk zitten en dan absoluut dat van telenet ... ?

0 Likes