24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik heb een domein aangevraagd en wens nu de bestanden naar mijn website uploaden. In Filezilla heb ik geplaatst:
host: mijndomeinnaam.be
gebruikersnaam: u... (telenet account)
paswoord: xxxxxx
Ik krijg steeds: "kan niet verbinden met server"
Welke instelling is verkeerd?
met dank
Die €5 zie ik toch nergens staan.
Ik heb 1 gratis domeinnaam in mijn pakket en voor het andere betaal ik €2,4793 exclusief BTW per maand en daar zit een website op waar ik niks voor betaal (dus bij de domeinnaam zit)
Ik zie in de post met de weergave van code staan:
Status: Onveilige server, die geen FTP over TLS ondersteunt.
Kan het zijn dat dit het probleem vormt? Bij FileZilla staat TLS namelijk standaard op AAN. Indien je in de settings vergeet die uit te zetten heb je dus een probleem in dit geval.
Just a shot in the dark ....
@Arthur2 schreef:
Die €5 zie ik toch nergens staan.
Ik heb 1 gratis domeinnaam in mijn pakket en voor het andere betaal ik €2,4793 exclusief BTW per maand en daar zit een website op waar ik niks voor betaal (dus bij de domeinnaam zit)
Heb je dan ook php mogelijkheden en databases of enkel html websites?
Indien je dat niet hebt en je wil bijvoorbeeld een website maken met Drupal, Joomla of Wordpress moet je dus webhosting hebben met php en een mysql database.
Dit kost bij TN 5 euro per maand.
Het eerste jaar krijg je dan je domeinnaam gratis, maar vanaf het 2de jaar moet je die ook betalen.
https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/hosting-cloud/webhosting/
Bij bijvoorbeeld 123-webhost kost je dit 24 euro per jaar.
Daarvoor heb je 1GB webspace, 50GB dataverkeer, oneindig aantal e-mail adressen en oneindig aantal subdomeinen.