Beantwoorden
Diedhert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Smile! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

ipcamera (TENVIS)

Beste

 

Om de een of andere reden is mijn vorige (zelfde) vraag verdwenen. Als iemand ze terug zou vinden ...
Ik had een TENVIS JPT3815W IP camera. Deze werkte op mijn vorig adres zonder problemen. 

Ik ben verhuisd en telenet heeft een nieuwe router geïnstalleerd. Ik krijg de camera niet aan de praat. 

Als ik ze met een UTP kabel verbindt, branden de lichtjes van de poort niet. Zelfde resultaat met een andere kabel. Als ik de kabels gebruik om een laptop te verbinden, raak ik wel met het internet verbonden. 
Ik dacht dat de camera kapot was, maar als ik ze op mijn werk verbindt met een UTP-aansluiting, beginnen de lampjes meteen te flikkeren. 

Om de een of andere reden kan mijn IPcamera dus geen 'connectie' krijgen/maken met de router. 
Ik heb Telenet daarvoor gebeld, maar zij houden de boot af: is geen toestel van telenet dus komen ze niet tussen (als je televisie niet werkt op hun aansluiting dus ook niet, aangezien ook niet bij telenet aangekocht ? ). 
Ik heb al wat gezocht naar een oplossing maar ik raak er niet aan uit. Kan iemand mij verder helpen ? 

 

Mvg

Diederik D'Hert

0 Likes
6 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

ipcamera (TENVIS)


@Diedhert  schreef:

Om de een of andere reden is mijn vorige (zelfde) vraag verdwenen. Als iemand ze terug zou vinden ..


@Diedhert, wat vreemd dat jouw vraag verdwenen is. Ik kan deze op het eerste zicht ook nergens terugvinden. Dit lijkt je eerste post te zijn wanneer ik naar je profiel kijk. Op welke dag had je deze precies geplaatst? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Diedhert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Smile! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

ipcamera (TENVIS)

Suzy, geen erg. Ik denk dat dat op de dag was dat ik me registreerde (denk 26/04). Maar geen erg. Zo'n dingen gebeuren (lost in cyberworld). 

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

ipcamera (TENVIS)

Alright, misschien dat de verificatie van je e-mailadres nog niet volledig was doorgelopen in het systeem. Ik hoop met je mee dat iemand je kan helpen om je IP camera werkende te krijgen, @Diedhert


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ipcamera (TENVIS)

En als je de camera rechtstreeks met een laptop of PC verbindt, via UTP, zie je dan iets gebeuren?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Appo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
It's your ninth party! Smile! π-DAY! Dag van de Chocolade

ipcamera (TENVIS)

Ik zou de camera volledig resetten, misschien had hij bij de vorige installatie een vast IP-adres.

 

T3ch
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Smile! O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af!

ipcamera (TENVIS)

Heb je de camera software al eens terug geïnstalleerd?  Ik heb het zelf ook eens voorgehad na wat kabels in en uit te pluggen. Succes!

Modelnummer : M
Versie : 39.0
0 Likes