24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
heb sinds kort een ip camera geinstaleert een EM6350 alles werkt zoals het moet maar krijg niet ingestelt voor mail te sturen naar mijn mail adress wie weet een oplossing aub
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je deze al eens bekeken?
Ondersteuning > Veelgestelde vragen > E-mailfuncties
http://www.eminent-online.com/faq/index/question/p/EM6350/g/195
snap er nieks meer van lukt niet met de instellingen heb alles al geprobeert
De uitleg in de FAQ lijkt me redelijk volledig. Als je het daar niet mee kan doen, dan denk ik niet dat ik je kan verder helpen. Vertel eens stap-voor-stap wat je geprobeerd hebt. Exact zoals je het gedaan hebt. Ben je zeker dat het wachtwoord correct is? Krijg je trouwens een foutmelding en zo je, welke?
De instellingen zijn in principe dezelfde als die voor Proximus:
SMTP server: smtp.telenet.be
Username: een gebruikersnaam zoals a123456 of een @telenet.be adres.
Send to: Het e-mailadres waarnaar je de mail wil versturen (dat kan in feite eender welk adres zijn).
Sender address: De afzender. Dit moet een @telenet.be adres zijn, want anders doet de server moeilijk. Als je een e-mail hebt ingesteld voor username, dan kies je best voor dat adres. En anders een alias dat deel uitmaakt van de a123456 mailbox.
Subject: Onderwerp van de mail. Vul je best in, want anders blijft de mail misschien hangen in de spamfilter.
E-mail message body: Een tekst voor in de mail. Vul je ook best in, zelfde reden als hierboven (spamfilter).
Als je alles hebt ingevuld, dan klik je op OK om de instellingen te bewaren. Pas daarna klik je op Test om te testen.
zal het nog eens proberen met wat je mij nu uitlegt maar wat moet er bij ftp instellingen want denk dat het probleem daar mss zit
krijg steeds test failed
can not connect to the server
Probeer eens met onbeveiligde instellingen:
SMTP server: uit.telenet.be
Port: 25
SMTP server requires authentication: No
Send To: het mailadres waar je naartoe wilt sturen
Sender adress: jouw Telenet e-mailadres
Subject: IP camera
E-mail message body: IP Camera
nog altijd zelfde probleem
bedankt voor alle hulp het is gelukt met alle info hier
Hallo,
ik zit met gelijkaardig probleem. krijg steeds test error.
heb al van alles geprobeerd.... werkte 2j goed, nu laatste maanden geen mail meer met film of snapshot
andere poort, beveiligd,....
zie bijlage