microsoft blokkeert toegang tot mijn laptop
beste allen,
sinds een paar weken heeft mijn windows een update gedaan naar windows11 . Plots moest ik bij het aanmelden in mijn private laptop ipv mijn google wachtwoord en profiel een microsoft profiel gebruiken . Ik heb dit niet thuis, enkel bij mijn werkgever, heb ik ook niet nodig . In het begin kon ik dan gewoon een code laten verzenden naar mijn telenet adres ( vraag me af hoe ze dit kennen ) en dan lukte dit als ik via GSM mijn mails bekeek. Nu plots lukt dit niet meer. Telkens ik probeer dit microsoft account te veranderen van wachtwoord krijg ik dat ze niet genoeg info van me krijgen om te weten of ik het wel ben (ik heb dus geen account maar toch..) . Nu heb ik eindelijk een ander antwoord gekregen , na 7 keer opnieuw een aanvraag in te dienen . Nu blijkt dus dat mijn microsoft account blijkt te zijn verschaft door een internet service provider ISP en dat ik hen moet contacteren. Ik veronderstel dat dit dan telenet is ? En zo ja, hoe kan ik terug in mijn eigen laptop en gegevens geraken ?
- Labels:
-
instellingen