Beantwoorden
Scarfmace
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

onverwachte apparaatfout "op apparaat afspelen"

Hallo,

 

Ik sta voor een raadsel, ik kan onmogelijk de functie "op apparaat afspelen" gebruiken.

(Op foto - video of audio rechter muisklik en dan netwerkapparaat AE Xbox One of smart TV selecteren)

 

Al m'n netwerktoestellen worden prima weergegeven (smart TV en Xbox one staan gewoon in de lijst)

Maar wanneer ik afspelen klik, krijg ik "onverwachte apparaatfout" zie print screen in bijlage

 

De foutcode die er wordt bijvermeld heb ik al gegoogled maar zonder succes.

Ik ben teneinde raad en heb geen idee wat de oorzaak hiervan zou zijn. Iemand een idee?

 

error view.jpg

 

 

 

0 Likes
2 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

onverwachte apparaatfout "op apparaat afspelen"

@Scarfmace, enkele zaken die ik me al direct afvraag zijn:

 

  1. Heeft het ooit gewerkt op de opstelling die je thuis nu hebt?
  2. Heb je de Telenet modem al eens gereset? 
  3. Indien je een extra apparatuur gebruikt thuis in je opstellen, welke is dit en hoe is alles aangesloten? 

Misschien dat iemand van de andere Netweters nog advies voor je hebben. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Scarfmace
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

onverwachte apparaatfout "op apparaat afspelen"

Hey Suzy,

 

Het heeft vroeger gewerkt, router werd reeds meerdere malen gereset. 

Het meest vreemde is dat ik een tijdje geleden een google chromecast van een vriend leende om eens uit te proberen, bij het opzetten  zei die zelf dat er wijzigingen dienden te worden aangebracht aan de firewall config van Telenet. Dat programma heeft toe zelf (volledig automatisch) iets aangepast en sinds dien kon ik wel terug de play to functie gebruiken. de Chromecast disconnecteren en probleem was onmiddellijk terug aanwezig. Ik vermoed dus dat het te maken heeft met netwerkrestrictie van de modem, maar kan hier niets over terugvinden...

0 Likes