24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ondanks ik kan aanmelden bij telenet-login lukt het niet om aan te melden op webmail.telenet.be.
Als ik de link volg om het e-mail paswoord te wijzigen, kom ik steevast terecht bij het wijzigen van het paswoord voor telenet-login.
Graag wens ik mijn mails online te kunnen raadplegen via een browser, geen app
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is normaal dat je met een Telenetlogin geen toegang hebt tot Telenet Webmail.
Een Telenet-Login dient enkel om jouw diensten te beheren, toegang te krijgen tot de Telenet-apps of totTelenet Wi-Free.
Om aan te melden op Telenet Webmail heb je een Telenet e-mailadres of een internetlogin nodig.
Een internetlogin bestaat uit 1 of 2 letters gevolgd door 5 of 6 cijfers (v.b. ab12345 of a123456) en kan je niet wijzigen.
@Area57 schreef:Het is normaal dat je met een Telenetlogin geen toegang hebt tot Telenet Webmail.
Een Telenet-Login dient enkel om jouw diensten te beheren, toegang te krijgen tot de Telenet-apps of totTelenet Wi-Free.
Dat is misschien zo voor de meer recente klanten, maar als +15j oude klant kan ik mijn diensten (via Mijn Telenet) gewoon beheren met dezelfde login en pass als voor mijn hoofdgebruiker met bijhorende mailbox.
Of hebben we het over iets anders?
@sb schreef:Dat is misschien zo voor de meer recente klanten, maar als +15j oude klant kan ik mijn diensten (via Mijn Telenet) gewoon beheren met dezelfde login en pass als voor mijn hoofdgebruiker met bijhorende mailbox.
Of hebben we het over iets anders?
Telenet login:
Internetlogin(hoofdgebruiker):
Internetlogin(subgebruiker):
Als voor jou jouw internetlogin dezelfde mogelijkheden lijkt te hebben als een Telenet login, dan komt dit vermoedelijk omdat al jouw Telenetdiensten op hetzelfde adres en op dezelfde aanrekening/factuur staan.
Als je bijvoorbeeld op een tweede verblijf Telenetdiensten zou hebben of een abonnement op een aparte aanrekening maar met hetzelfde klantennummer zou hebben, dan zou je wel groot verschil merken.