Beantwoorden
moe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! En we zijn vertrokken! Hi there!

paswoord telenet-login werkt niet voor webmail

Ondanks ik kan aanmelden bij telenet-login lukt het niet om aan te melden op  webmail.telenet.be.

 

Als ik de link volg om het  e-mail paswoord te wijzigen, kom ik steevast terecht bij het wijzigen van het paswoord voor telenet-login.

 

Graag wens ik mijn mails online te kunnen raadplegen via een browser, geen app

 

0 Likes
4 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

paswoord telenet-login werkt niet voor webmail

Het is normaal dat je met een Telenetlogin geen toegang hebt tot Telenet Webmail.

Een Telenet-Login dient enkel om jouw diensten te beheren, toegang te krijgen tot de Telenet-apps of totTelenet Wi-Free.

 

Om aan te melden op Telenet Webmail heb je een Telenet e-mailadres of een internetlogin nodig.

Een internetlogin bestaat uit 1 of 2 letters gevolgd door 5 of 6 cijfers (v.b. ab12345 of a123456) en kan je niet wijzigen.

 

 

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

paswoord telenet-login werkt niet voor webmail


@Area57 schreef:

Het is normaal dat je met een Telenetlogin geen toegang hebt tot Telenet Webmail.

Een Telenet-Login dient enkel om jouw diensten te beheren, toegang te krijgen tot de Telenet-apps of totTelenet Wi-Free.

 


Dat is misschien zo voor de meer recente klanten, maar als +15j oude klant kan ik mijn diensten (via Mijn Telenet) gewoon beheren met dezelfde login en pass als voor mijn hoofdgebruiker met bijhorende mailbox.

 

Of hebben we het over iets anders?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

paswoord telenet-login werkt niet voor webmail


@sb schreef:

Dat is misschien zo voor de meer recente klanten, maar als +15j oude klant kan ik mijn diensten (via Mijn Telenet) gewoon beheren met dezelfde login en pass als voor mijn hoofdgebruiker met bijhorende mailbox.

 

Of hebben we het over iets anders?


 

Telenet login:

  • Is een login die je zelf kan kiezen/aanmaken, tenzij iemand anders reeds dezelfde login heeft aangemaakt.
  • Kan je gebruiken zonder Telenet internetabonnement.
  • Hiermee kan je alle Telenet-diensten beheren en Telenet-apps gebruiken met hetzelfde klantennummer.
  • Kan gebruikt worden voor meerdere adressen en afrekeningen/facturen met hetzelfde klantennummer.
  • Geeft enkel toegang tot Telenet Wi-Free als je een Telenet internetabonnement heb op dezelfde klantennummer (48u na registratie).
  • Als je het wachtwoord bent vergeten van deze login, dan kan je dit enkel veranderen via mail, sms of via telefonisch contact met de Telenet technische klantendienst.

 

Internetlogin(hoofdgebruiker):

  • Kan je niet zelf kiezen, maar wordt automatisch toegekend als je Telenet internetklant wordt.
  • Krijg je enkel als je een Telenet internetabonnement hebt.
  • Bestaat uit 1 à 2 kleine letters, gevolgd door 5 à 6 cijfers.
  • Is verbonden aan minimum 1 Telenet e-mailadres (kan ook voor een domein bij Telenet)
  • Geeft toegang tot Telenet Wi-Free (48u na registratie)
  • Hiermee kan je alle Telenet-diensten beheren en Telenet-apps gebruiken voor hetzelfde adres én op dezelfde  aanrekening/factuur als jouw Telenet Internetabonnement.
  • Kan je gebruiken om jouw email-berichten te lezen van de e-mailadressen die aan deze login zijn verbonden (via Webmail of via een e-mailprogramma).
  • Als je het wachtwoord bent vergeten van deze login, dan kan je dit enkel veranderen als je verbonden bent met jouw Telenet Internetverbinding (niet Telenet Wi-Free) of via telefonisch contact met de Telenet technische klantendienst.

 

Internetlogin(subgebruiker):

  • Kan je niet zelf kiezen, maar wordt automatisch toegekend als je een extra gebruiker of extra mailbox aanmaakt.
  • Kan je enkel aanmaken als je een Telenet internetabonnement hebt.
  • Bestaat uit 1 à 2 kleine letters, gevolgd door 5 à 6 cijfers.
  • Kan verbonden zijn aan een Telenet e-mailadres (kan ook voor een domein bij Telenet)
  • Geeft toegang tot Telenet Wi-Free (48u na registratie)
  • Hiermee kan je in een beperkte mate Telenet-diensten beheren op hetzelfde adres én aanrekening/factuur als jouw Telenet Internetabonnement.
  • Hiermee kan je alle Telenet-apps gebruiken voor hetzelfde adres én op dezelfde aanrekening/factuur als jouw Telenet Internetabonnement.
  • Kan je gebruiken om email-berichten te lezen van de e-mailadressen die aan deze login zijn verbonden (via Webmail of via een e-mailprogramma).
  • Als je het wachtwoord bent vergeten van deze login, dan kan de hoofgebruiker dit veranderen of kan je telefonisch contact opnemen met de Telenet technische klantendienst.

 

Als voor jou  jouw internetlogin dezelfde mogelijkheden lijkt te hebben als een Telenet login, dan komt dit vermoedelijk omdat  al jouw Telenetdiensten op hetzelfde adres en op dezelfde aanrekening/factuur staan.

Als je bijvoorbeeld op een tweede verblijf Telenetdiensten zou hebben of een abonnement op een aparte aanrekening maar met hetzelfde klantennummer zou hebben, dan zou je wel groot verschil merken.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

paswoord telenet-login werkt niet voor webmail

Bedankt voor de duidelijke uitleg!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes