Beantwoorden
toco8400
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

problemen playstation en telenet

Hey,

Sinds vorige week kan ik, met geen enkele van mijn toestellen (pc, laptop, smartphone,...), via mijn netwerk op de site van playstation, inloggen op psn, verbinding maken met de playstation app e.d. werkt ook niet via mijn netwerk. Als ik deze dingen probeer via 4g dan lukt het direct.
Dus ergens moet de modem (die ook dienst doet als router) van telenet aan het probleem liggen denk ik dan.

Het lijkt alsof de modem playstation.com blokkeert.

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Mvg
Tom

0 Likes
19 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

problemen playstation en telenet

@saaiers

 

Trek je modem 24 uur uit. Dan zou je een ander IP-adres moeten krijgen en dan is het probleem opgelost.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
saaiers
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Laat de zon in je hart! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

problemen playstation en telenet

24u men modem uittrekken is helaas ook geen oplossing want zit met een dochter van 2 jaar en een half. Iemand mss nog een oplossing?

0 Likes
landc4life
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Laat de zon in je hart! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

problemen playstation en telenet

Ik vrees dat @saaiers en @Arthur2 gelijk hebben. Lees in deze post het stukje over DHCP servers: https://community.telenet.be/t5/Instellingen-software-hardware/Router-ip-adres/m-p/29889#M5648

Als je toestellen hebt die WiFI gebruiken en die je liever niet zonder verbinding zet, probeer dan voor 1 nacht een 4g hotspot te maken met je gsm en verbind je toestellen daar dan mee. Anders vrees ik dan je niet veel anders kunt doen.

 

MVG

 

0 Likes
saaiers
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Laat de zon in je hart! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

problemen playstation en telenet

Deze oplossing heb ik helaas al geprobeerd zonder resultaat natuurlijk spijtig genoeg, ik vrees ervoor dat ik op ps zal moeten w8en 😟

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

problemen playstation en telenet

@saaiers

 

Ik vermoed dat je alleen wifi nodig hebt maar niet internet? Je kan ook alleen de coax kabel uittrekken. Normaal heb je dan wel nog wifi maar geen internettoegang.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes