Beantwoorden
Party-gear
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

problemen sitecom wifi access point ac1200

wie kan er mij helpen aub

ik kan mijn access point nu niet meer ressetten 

ik geraak niet meer op de site heb zo 2 dezelfde access points en ik kan bij beide niets doen

 

help mij aub want de wifi kwaliteit is hier zwak in en buiten het huis

 

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

problemen sitecom wifi access point ac1200

Heb je al eens geprobeerd via het resetknopje, meestal een klein gaatje waar je met een tandenstoker 10 tot 12 seconden moet induwen.

En waarom kan je niet meer op "Mijn Telenet", welke foutmelding?

Dit allemaal natuurlijk in de veronderstelling dat je een Modem/router en Acces Points van Telenet hebt.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

problemen sitecom wifi access point ac1200

@Party-gear  is er een mogelijkheid om met een kabel rechtstreeks te verbinden? Want als dat kan geraakt u wel op de site en heeft u ook internet en kan u als nog via mijn telenet gaan om alles aan te passen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

problemen sitecom wifi access point ac1200

Als je dit toestel: AC1200 Wi-Fi Dual-band Access Point WLX-7000 v1 001 bedoelt, dan moet je de ops knop gedurende minstens 15 seconden ingedrukt houden om het toestel te resetten.

0 Likes