Beantwoorden
liamK
Professional Beetjesweter
Berichten: 15
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

"Oeps, er ging iets mis." bij instellen portforwarding

Ik wil graag een poort openen maar telkens als ik de de wijzegingen wil oplsaan staat er "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw." ik heb al geprobeerd om een nieuwe regel te maken een oude aan te passen een andere poort te gebruiken maar niets werkt.

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Kan geen port forwarding regel meer instellen.

7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

"Oeps, er ging iets mis." bij instellen portforwarding

Kan je een screenshot plaatsen van wat je juist wil doen? Je kan dit gerust plaatsen er kan daar toch niemand iets mee doen, alleen uit leren.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
liamK
Professional Beetjesweter
Berichten: 15
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

"Oeps, er ging iets mis." bij instellen portforwarding

image_2023-10-06_132711513.png

Janvier123
Freshman Meerweter
Berichten: 76
De vlam zit erin. Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

"Oeps, er ging iets mis." bij instellen portforwarding

Onlangs overgestapt van modem?

liamK
Professional Beetjesweter
Berichten: 15
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

"Oeps, er ging iets mis." bij instellen portforwarding

Ja ik ben naar de CH8568LG modem overgestapt

Brentp
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Netjes! Leesclubje starten? Primeur!

"Oeps, er ging iets mis." bij instellen portforwarding

Zelfde probleem hier. Ik krijg zelfs helemaal geen 'opslaan' knop wanneer ik mijn expertinstellingen ontgrendel in geavanceerde instellingen.
Vandaag zelfs nog een bijkomend probleem, de volledige 'thuisnetwerk' pagina laadt gewoon niet, ik krijg de hele tijd de melding 'Oeps er ging iets mis. Probeer later opnieuw.'
Heb contact opgenomen met de technische dienst en zij hebben dit doorgestuurd naar de back office. Wel super ambetant want ik moet echt een port forwarding regel toevoegen. Gelukkig heb ik nog een eigen router achter de Telenet modem die port forwarding doet (dus de Telenet modem stuurt alle open poorten sowieso door naar die eigen router) dus met een beetje chipoteren los ik het wel tijdelijk op.

Momenteel doe ik dus: inkomend 80 naar eigen router 80 (dit stond al vroeger geconfigureerd). Op eigen router inkomend 80 naar server 22. Moet dus momenteel SSH connectie maken op poort 80 hahaha.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

"Oeps, er ging iets mis." bij instellen portforwarding

Dat ziet er correct uit. Er staan anders toch geen overlappende poorten in je lijst? Bijvoorbeeld dat je 8120 - 8140 toegewezen hebt aan een ander IPadres?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janvier123
Freshman Meerweter
Berichten: 76
De vlam zit erin. Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

"Oeps, er ging iets mis." bij instellen portforwarding

Zie: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Internet-instellingen-aanpassen-gaat-niet...

Niemand van de klantendienst zal u kunnen helpen. Deze onschuldige mensen hebben niet de nodige tools om dit op te lossen. De IT dienst moet dit oplossen.

Je zal een 500 error ergens hebben, mogelijks door verkeerde/oude mac adres. (denk ik)

 

Aan iedereen:

Je kan alleen maar wachten, duurt het te lang, nog eens bellen, lukt dat dan niet. Klacht indienen bij www.consumentenombudsdienst.be