24773
netweters
|
152595
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hallo,
hebben jullie ervaring met volgende (ik heb gezocht maar geen gelijkend bericht gevonden):
1) Overgestapt naar One, 3 Pods besteld, Nieuw modem ontvangen (F@ST3896LG-TN), 3 pods, alles snel in huis.
2) Dag 1:Toen begon de miserie. Activatie modem lukte niet, via Whatsapp bericht achtergelaten, na een hele avond prutsen (en wachten), in de loop van de dag erna bericht in Whatsapp dat modem geactiveerd was.
3) Dag 2: Om 19:00 begonnen met connecteren pods, want we wilden toch eindelijk wel eens goed internet in huis (nooit super tevreden geweest over die powerline adapters).
4) Melding onder Wifi netwerk - "Oeps! Er ging iets mis" en " Verbinden met je modem lukt niet Zullen we even nakijken wat het probleem kan zijn?", via de app geprobeerd zelfde meldingen.
5) Om 19:58 contact gezocht via Whatsapp - nu om 22:59 nog geen reactie. Hebben jullie tips wat ik nog kan doen? Baal hier wel een beetje van.
Dank jullie wel!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb zelf de wifi pods niet maar misschien kan deze pagina je helpen met de installatie. Kan zijn dat er daar ergens iets verkeerd gegaan is..?
Merci, Patrick.
Probleem ligt in de app van Telenet, hebben blijkbaar meer mensen last van. Heb dat nog steeds, kan mijn netwerk niet beheren.
Nu de oplossing was eigenlijk simpel:
De Pods gewoon in het stopcontact steken (waren blijkbaar al geactiveerd).
Wit lampje gaat aan/knipperen/blazertje gaat op. Na 5 minuten zeer sterke en snelle verbinding.
Het probleem is gekend van het beheren van eigen netwerk