24755
netweters
|
152382
antwoorden
|
20698
vragen
|
Ik heb een paar weken geleden een smart tv gekocht. Hem aansluiten op mijn netwerk ging probleemloos. Maar vorige week viel de aansluiting weg en sindsdien raak ik niet meer aangesloten. Ik heb al geprobeerd met het paswoord opnieuw ingeven, met het IP adres opnieuw ingeven. Ik heb geen idee waarom het uitgevallen is en ik weet ook niet wat ik nu moet doen.
Ik heb hier ook hetzelfde probleem. Mijn Samsung Smart TV geeft aan verbonden te zijn met lokaal netwerk, maar geen internetverbinding. Controleer de DNS instellingen in IP instellingen. Maar ik weet niet wat ik juist moet hebben?
@Ex-Netweterschreef:Ik heb hier ook hetzelfde probleem. Mijn Samsung Smart TV geeft aan verbonden te zijn met lokaal netwerk, maar geen internetverbinding. Controleer de DNS instellingen in IP instellingen. Maar ik weet niet wat ik juist moet hebben?
Bij netwerkinstellingen het toestel vult u volgende in .
Ip adres handmatig instellen.
Ip adres 192.168.0.x De x vervangt u door een cijfer tussen 2 en 100
subnetmask 255.255.255.0
dns: 195.130.131.5
Kijk dan even of je wel internet verbinden hebt
Is er nog een alternatieve oplossing? Gisteren samsung smart tv gekocht, heeft hele dag gewerkt, vandaag zelfde melding als hierboven. Tv software up to date, aangesloten via utp kabel op powerline, telenet modem gereset, stappen hierboven exact gevolgd maar geen effect.. IPv6 heeft wel verbinding en diagnostics test op tv stopt bij ISP Blocking settings.. Weet iemand raad?
Hier ook sinds gisteren hetzelfde probleem. Tv is ook ongeveer een maand oud. Echt bizar.
Iemand al een oplossing gevonden?
Was de dag erna vanzelf opgelost bij mij en heeft zich daarna niet meer voorgedaan..