Beantwoorden
AnnJ
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

smart tv aansluiten op internet

Ik heb een paar weken geleden een smart tv  gekocht.  Hem aansluiten op mijn netwerk ging probleemloos. Maar vorige week viel de aansluiting weg en sindsdien raak ik niet meer aangesloten.  Ik heb al geprobeerd met het paswoord opnieuw ingeven, met het IP adres opnieuw ingeven. Ik heb geen idee waarom het uitgevallen is en ik weet ook niet wat ik nu moet doen.

0 Likes
19 reacties
AnneD
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

smart tv aansluiten op internet

Ik heb hier ook hetzelfde probleem. Mijn Samsung Smart TV geeft aan verbonden te zijn met lokaal netwerk, maar geen internetverbinding. Controleer de DNS instellingen in IP instellingen. Maar ik weet niet wat ik juist moet hebben? 

0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

smart tv aansluiten op internet

 


@AnneDschreef:

Ik heb hier ook hetzelfde probleem. Mijn Samsung Smart TV geeft aan verbonden te zijn met lokaal netwerk, maar geen internetverbinding. Controleer de DNS instellingen in IP instellingen. Maar ik weet niet wat ik juist moet hebben? 


Bij netwerkinstellingen het toestel vult u volgende in .

Ip adres handmatig instellen.

Ip adres 192.168.0.x  De x vervangt u door een cijfer tussen 2 en 100

subnetmask 255.255.255.0

dns: 195.130.131.5

 

Kijk dan even of je wel internet verbinden hebt

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
KVdB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

smart tv aansluiten op internet

Is er nog een alternatieve oplossing? Gisteren samsung smart tv gekocht, heeft hele dag gewerkt, vandaag zelfde melding als hierboven. Tv software up to date, aangesloten via utp kabel op powerline, telenet modem gereset, stappen hierboven exact gevolgd maar geen effect.. IPv6 heeft wel verbinding en diagnostics test op tv stopt bij ISP Blocking settings.. Weet iemand raad?

0 Likes
Kweetni01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten?

smart tv aansluiten op internet

Hier ook sinds gisteren hetzelfde probleem. Tv is ook ongeveer een maand oud. Echt bizar.

Iemand al een oplossing gevonden?

0 Likes
KVdB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

smart tv aansluiten op internet

Was de dag erna vanzelf opgelost bij mij en heeft zich daarna niet meer voorgedaan..

0 Likes