24771
netweters
|
152574
antwoorden
|
20720
vragen
|
Dag,
Sinds gisteren (of eergisteren) meld Thunderbird dat telenet een ongeldig certificaat aanbied en vraagt om een beveiliginguitzondering toe te voegen. Voorlopig heb ik veilig gespeeld en die toestemming niet gegeven.
Maar er is geen lijn in te trekken, soms kan ik e-mail versturen zonder probleem, dan weer niet.
Heeft telenet iets gewijzigd aan het certificaat? Kan ik zonder probleem een uizondering toestaan?
Zie a.u.b. bijgaande afbeelding. Dank, a.
Laat mij hopen, niet te snel te spreken. Maar het blijft ook aan deze oké.
Hoewel ik dus slechts een tijdelijke uitzondering toestond in Thunderbird, blijft het werken en zonder opnieuw een toestemming te geven qua certificaat (of andere toestemmingen).
Heb ook last van dit,
heb ook al verschillende opties geprobeerd,thunderbird deinstalleren,account verwijderen,maar het probleem blijft.
Het is heel vervelend om geen e-mails te kunnen versturen,ontvangen gaat zonder problemen.
hoop dat iemand zijn verantwoordelijkheid neemt en dit oplost.
Ik lijk met hetzelfde probleem te zitten. Ik gebruik Mail op Mac en krijg daar regelmatig dit bericht wanneer ik een mail probeer te verzenden via telenet:
Ik heb mijn account al verscheidene malen proberen herinstalleren, zonder resultaat. Ik heb ook de instellingen allemaal nagekeken, en daar lijkt ook niks mis te zitten.
Op mijn mobiel toestel heb ik een gelijkaardig probleem. Ook daar lijkt mail vast te komen zitten in mijn Outbox.
Ik weet niet hoe ik hier mijn certificaatinstellingen zou moeten versoepelen (wat ik sowieso al wat dubieus vind...).
Kan iemand mij helpen hiermee?
@Ex-Netweter schreef:Ik lijk met hetzelfde probleem te zitten. Ik gebruik Mail op Mac en krijg daar regelmatig dit bericht wanneer ik een mail probeer te verzenden via telenet:
Ik heb mijn account al verscheidene malen proberen herinstalleren, zonder resultaat. Ik heb ook de instellingen allemaal nagekeken, en daar lijkt ook niks mis te zitten.
Op mijn mobiel toestel heb ik een gelijkaardig probleem. Ook daar lijkt mail vast te komen zitten in mijn Outbox.
Ik weet niet hoe ik hier mijn certificaatinstellingen zou moeten versoepelen (wat ik sowieso al wat dubieus vind...).
Kan iemand mij helpen hiermee?