42436
netweters
|
18819
gesprekken
|
20317
vragen
|
goedemiddag,
we hebben een selfstarter kit besteld en ontvangen voor bovenstaande modem aangezien we (enkel) wifi nodig hebben.
we willen het nu gewoon installeren maar de coax kabel,zoals wij hem kennen, past niet op deze modem. als ik google vind ik precies iets over pvc6 maar zou toch zeker willen zijn wat we moeten aanschaffen.
mijn excuses maar van deze materie kennen we spijtig genoeg niets.
mvg,
Dave
Bij een nieuwe modem wordt toch altijd een (korte) coax meegeleverd (2 x F-connector) om de modem met de NIU te verbinden?
Als je nog geen NIU hebt, dan moet een Telenet technieker komen voor de basisopstelling te plaatsen (gratis). Daarna kan je zelf installeren (self-starter).
er zijn omvormertjes voor, maar voor de modem gebruik je best een solide kabel met schroefdraad aan beide zijden denk ik wel 🙂 f connector dus. de technieker kan deze op maat maken . er moet inderdaad al een niu kabelversterker zijn deze heeft ook deze aansluiting om naar de modem te gaan . als deze nui er al is en je hebt enkel geen kabeltje, misschien hebben ze er in het telenet center ook wel eentje dat weet ik niet
Je kan deze overal bestellen gewoon op letten bij bouwmarkt veel rommel