Beantwoorden
Yoxan1
Experienced Beetjesweter
O dierbaar België.. Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

welke coax kabel voor modem CH8568LG?

goedemiddag,

we hebben een selfstarter kit besteld en ontvangen voor bovenstaande modem aangezien we (enkel) wifi nodig hebben.

we willen het nu gewoon installeren maar de coax kabel,zoals wij hem kennen, past niet op deze modem. als ik google vind ik precies iets over pvc6 maar zou toch zeker willen zijn wat we moeten aanschaffen.

mijn excuses maar van deze materie kennen we spijtig genoeg niets.

mvg,

Dave

0 Likes
4 reacties
WG94
Professional Allesweter
PhD in problem solving! De nieuwe Einstein! Krak GP, kort voor Giga Poster!

Dubbelafgeschermde PVC6 is inderdaad aanbevolen voor gebruik binnenshuis.

Op deze aan te sluiten aan de NIU en modem gebruik je een F-connector (schroef) aan beide kanten.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Professional Allesweter
De nieuwe Einstein! GP, kort voor Giga Poster! Applaus voor jezelf! Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Bij een nieuwe modem wordt toch altijd een (korte) coax meegeleverd (2 x F-connector) om de modem met de NIU te verbinden?

Als je nog geen NIU hebt, dan moet een Telenet technieker komen voor de basisopstelling te plaatsen (gratis). Daarna kan je zelf installeren (self-starter).

0 Likes
thomasdb
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

er zijn omvormertjes voor, maar voor de modem gebruik je best een solide kabel met schroefdraad aan beide zijden denk ik wel 🙂 f connector dus. de technieker kan deze op maat maken .  er moet inderdaad al een niu kabelversterker zijn deze heeft ook deze aansluiting om naar de modem te gaan . als deze nui er al is en je hebt enkel geen kabeltje, misschien hebben ze er in het telenet center ook wel eentje dat weet ik niet

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Je kan deze overal bestellen gewoon op letten bij bouwmarkt veel rommel

https://www.bol.com/be/nl/p/smartflex-f-f-coaxkabel-recht-3-meter/9200000125654704/?bltgh=ugFlPbKGTN...

0 Likes