24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
In 2007 schreef telenet: Begin mei komt daar verandering in, want dan voegt Telenet The History Channel als vervanger toe. Zoals de naam doet vermoeden, brengt deze Engelse zender vooral documentaires rond historische feiten.
History Channel is ondertussen een pulp zender geworden. Pawn Stars en andere onnozele programma's.
Graag terug de oorspronkelijke inhoud. Misschien via History Channel 2?
en toch zullen er zijn die History graag zien, met pawn stars en soortgelijke programma's, vooral de vele onderbrekingen, laat staan de nog meer herhalingen, wekt alleen maar ergenis en :
wat NIETS maar ook NIETS met het oorspronkelijke History Channel te maken heeft : ter informatie wat er vroeger op te zien was, geeft men nu met stukken op Discovery World,
je zou zeggen waarom niet terug adventure one (wat nu national geografic wild heet),
MAAR of diegene die verantwoordelijk is voor de zenders die al dan niet op telenet komen, gaat lezen wat men hier op het telenet community wordt geschreven ???
Inderdaad. Ik had gehoopt dat Telenet dit eens zou lezen. Maar noppes. Leve de klantvriendelijkheid. En maar sites ontwerpen.
Als je van die grote firma's niet gekl.... bent, dan is het teken dat ze het vergeten zijn.
Hey @Ex-Netweter en @abba001
Bedankt voor jullie bemerking. Jammer genoeg kunnen wij inhoudelijk niets veranderen. Hiervoor neem je best contact op met History Channel zelf.
Veel succes!
Groetjes,
Hera
Telenet kan wel History Channel vervangen door History Channel 2.
Jan
We gaan je suggestie zeker doorgeven @Ex-Netweter , maar kunnen natuurlijk niets beloven :).
Groetjes,
Hera
Uiteindelijk betalen we voor History Channel extra ( zoals we deze eerst hadden) en nu krijgen we hiervan een lullig afkooksel van .....wanneer wordt hier actie in ondernomen??????
Je kan zelf kiezen of je voor History Channel en de andere documentaire zenders wil betalen of niet. DIt is geen verplicht pakket. Als het je niet aan staat, kan je altijd er voor kiezen om het pakket stop te zetten.
Verder kan Telenet weinig veranderen aan de inhoud van een zender. History Channel is geen eigendom van Telenet zelf. Verder weet ik niet hoe het zit met de rechten voor History Channel 2, ik vermoed dat deze te duur/niet beschikbaar zijn, anders zou deze wel in het pakket zitten.
ubahnub schreef:Je kan zelf kiezen of je voor History Channel en de andere documentaire zenders wil betalen of niet. DIt is geen verplicht pakket. Als het je niet aan staat, kan je altijd er voor kiezen om het pakket stop te zetten.
Dat is toch iets te simplistisch gesteld. History Channel maakt deel uit van een pakket van mogelijk interessante kanalen. Het is alles of niks, en dat is een probleem. Administratief is het waarschijnlijk een nachtmerrie, maar ik zou graag de mogelijkheid hebben voor ALLE zenders apart aan te kunnen duiden of ik ze wil zien of niet (en er voor betalen). Het zenderlijstje zou hier heel wat korter en handiger worden.
history 2 channel mag gerust,
want History channel zelf trekt op niets meer : veel onderbrekekingen en nu op de kop toe met vlaamse reclame en die programma's aankondigen zijn hollanders ?
geef mij maar de originele terug wat men nu op History 2 geeft