De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afkorting Prefix-Delegation wordt weg -ge-bleeped

Beantwoorden
Arnie
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? JACKPOT! Lees je nog iets anders? ;-) De race is begonnen!

Bij het nalezen van mijn recente post over IPv6 Prefix-Delegation viel me op dat hier en daar **bleep** stond, in plaats van de 2 letter afkorting van Prefx-Delegation.

Is dit omdat deze afkorting mogelijk voor ontoelaatbare taal staat? Er schiet mij niets te binnen.

Test: P-D, zonder streepje = **bleep**

Zou het mogelijk zijn deze afkorting te white-listen?

Meten is weten. Gissen is missen.
0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Suzy
Community Manager
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

@Arnie thanks om het te melden, bij deze opgelost! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Arnie
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? JACKPOT! Lees je nog iets anders? ;-) De race is begonnen!

@Suzy, bedankt.

Test: PD = Prefix-Delegation

Meten is weten. Gissen is missen.
Beantwoorden
Janneke_Dust
Freshman Allesweter
Happy New Year! Volop in the game! Straf. Héél straf! It's your fifth party!

PD staat ook voor :

Définition: **bleep** / pd - les insultes homophobes

**bleep**, qui peut également s’écrire PD Selon le dictionnaire Larousse PD (**bleep**) est une abréviation du mot « pédéraste ». Tout comme « pédéraste », **bleep** (PD) désigne l’attirance d’un homme adulte pour un garçon plus jeune, généralement un adolescent. A ce titre, il s’agit d’une insulte homophobe basée sur l’amalgame entre l’homosexualité masculine et la pédophilie.

De bleep staat voor P é d é

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

@Janneke_Dust klopt, is de reden dat het werd gecensureerd. Zoals je kan zien staat het volledige woord nog altijd in de lijst van onze community filter.

Even wat meer kader: gisteren heb ik een lijst met te censureren Franstalige woorden toegevoegd aan de backend van onze community, die waren er voorheen nog niet. Waardoor jullie nu mogelijks (zoals met PD) een andere ervaring hebben dan voorheen.

Als er nog van die false positives zijn, pas ik ze uiteraard aan. Bedankt alvast aan de Kraks om de komende dagen mee een oogje in het zeil te houden. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Beantwoorden