Beantwoorden
Jeke
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

De aanpak van de Telenet helpdesk bij een storing

Hé mensen, deze week het toppunt van Telenet helpdesk meegemaakt!

Op 15 februari storing van alle Telenet diensten. Na een drie à viermaal herstarten van de modem, want dat vragen ze toch als eerste wanneer je belt, geeft deze aan dat hij geen verbinding kan maken met Telenet.

Dan maar bellen, heb geluk krijg betrekkelijk snel iemand aan de lijn. Leg uit dat er een probleem is, medewerker doet zijn controles en bevestigd het probleem. Zal een interventie aanmaken voor technieker maar deze kan pas op 9 maart langskomen.

Medewerker heeft ook een probleem om ticket aan te maken, systeem is traag. Ondertussen ga ik eens informeren bij de buren of zij ook problemen hebben met hun Telenet aansluiting. Is ook zo. Meld dit aan de medewerker, deze gaat nog eens verder controleren en komt tot de vaststelling dat er een algemeen probleem is voor meer dan 600 abonnees in de regio. 

Op 20 maart staat er hier plots een technieker van Telenet aan de deur. Dag meneer ik kom voor een interventie. Leg hem het geval uit, man was zeer vriendelijk, hij controleert het ticket en sluit het af.

Paar dagen later 22 maart krijg je dan een e-mail met de vraag of je tevreden bent over de interventie.

Heb krom gelegen van het lachen.

😂🤣😅

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet helpdesk

3 reacties
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

De aanpak van de Telenet helpdesk bij een storing

15 februario algemene storing.Welke regio.

Voor een algemene storing gaan ze niet bij ieder klant aankloppen,is buitenshuis.

Er is 'n technieker geweest op 20 maart.

Wat is het probleem met hun ontvangen mail?

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De aanpak van de Telenet helpdesk bij een storing

@Jeke ik heb jouw onderwerp net verplaatst naar de Lounge, aangezien het niet over een specifiek product of dienst gaat. Jij had het geplaatst op het bord Community platform feedback, maar dat dient enkel voor feedback over het platform van De Netweters. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

De aanpak van de Telenet helpdesk bij een storing

Alles is verlopen hoe het altijd gaat e-mails krijg je altijd 1 ste mail bevestiging afspraak

dan volgen altijd de volgende e-mails en zo voort

Je mail box moet je wel goed in de gatten houden

technieker trek het hem niet aan die heeft toch te veel werk

elke verplaatsing is hij betaald wie het betaald dat trekt hij niet aan