24775
netweters
|
152608
antwoorden
|
20723
vragen
|
ik betaal al jaren mijn aesy internet een jaar vooruit. als ik nu terug wil inschrijven voor een jaar vooruit betalen krijg ik steeds melding dat ik niet in aanmerking kom.er staat nogthans een uitnodiging op mijn laatste af rekening, iemand idee hoe dat komt.
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: een jaar vooruitbetalen internet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Stuur en berichtje met Whatsapp naar de klantendienst 0468 00 10 98 en dit komt in orde.
Dag @wv0
Zoals @Santa heeft vermeld kan je hiervoor inderdaad best de Telenet klantendienst over contacteren: Contact (telenet.be).
Zij zullen dit verder samen met je bekijken! 🙂
Grtz
Vincent
Hier hetzelfde probleem. Staat duidelijk op mijn factuur, ik kom ervoor in aanmerking, maar als ik op de website https://www2.telenet.be/residential/nl/mijn-telenet/jaar-vooruit-betalen "activeren" klik, krijg ik telkens de boodschap "De bestelling werd geweigerd. Contacteer ons voor meer informatie."
Verschillende keren contact gehad met Whatsapp, buiten het steeds opnieuw vragen naar de cijfers van je identiteitskaart en je telefoonnummer zijn we nog niet geraakt. Benieuwd of het in orde komt. Zijn tevreden van Telenet en willen niet veranderen.
Probleem vooruitbetalen.
Bij ons al tweede jaar op rij zelfde probleem.
1 jaar vooruitbetalen word automatisch verlengd en gaat van de rekening. De maand erop word dit geannuleerd en moeten we per maand betalen.
Na contact met telenet werd mij gezegd dat dit is omdat tarieven verhogen en opnieuw moet aanvragen voor 1 jaar wel aan nieuw tarief.
Klacht bij Telenet ingediend en antwoord was dat het niet klopt wat mij eerst werd verteld.
Nu kunnen we terug opnieuw aanvraag doen en zou aan tarief zij van wat we in mei hebben betaald.
Wacht nog steeds op antwoord en nieuwe uitnodiging.
Vorig jaar zeiden ze dat het een systeem probleem was. Na een jaar nog niet opgelost lijkt mij onwaarschijnlijk.
Een zeer raar antwoord dat niet werkt voor een jaar
Als het opslaat slaat het op heeft toch geen belang wordt er gewoon bij de rest bijgeteld
Je hebt op link geklikt op je factuur wat komt er dan op scherm of blokkeert het kan je niet verder
Als je een jaar op voorhand betaald dan blijft de prijs 1 jaar vast. (1 jaar vooruitbetalen).
Als het in dat jaar opslaat dan betaal je pas na dat jaar de hogere prijs.
Dat is nou net 1 van de grote voordelen van een jaar vooruit betalen + nog eens 5% korting.
Wij hebben hier de voorbije 3 jaren net voor dat het opsloeg 1 jaar vooruit betaald.
Dus wij betalen de hogere prijs al 3 jaar met (bijna) een jaar vertraging (+ 5% korting).
Het voorstel zal vorige maand geweest zijn daar is het al bij gerekend
En is het voorstel voor alles wat je hebt bij telenet heb de indruk van niet
Dan zouden ze geen factuur niet meer moeten sturen zou wel veel kosten besparen
In mei betaald dus juist voor de verhoging en in juni hebben ze het bedrag terug gestort min 1 maand onze diensten.
We kregen er wel factuur van maar alles gebeurde zonder dat wij iets hadden aangevraagd. 1 jaar vooruit betalen werd gewoon verlengd. Terug naar maandelijks ook zonder dat wij dit hadden aangevraagd.
Dit kan niet de bedoeling zijn is om simpel te maken nu kruipt er nog meer werk in
Gelukkig heb je een domiciliëring anders begint de ja en nee spel
De mensen willen daar geen tijd in stekken het moet simpel blijven