Beantwoorden
Nathalie87
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Factuur extra € 10

Beste, graag belachelijke aanmaning crediteren van rond de tien euro. Is pure oplichterij. Ik betaal dit niet en durf hier juridisch en media mee verder gaan. Als ik dit uiteindelijk moet betalen, betekent dit ook ons einde als klant. Jullie maken het ook onmogelijk om contact met jullie te leggen... Klucht.

 

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Factuur 

Tags (1)
7 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Factuur extra € 10

Ik zie in deze tekst geen duidelijke reden waarom je dit oplichting noemt.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1134
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Factuur extra € 10

@Nathalie87 je zal hiervoor contact moeten opnemen met de Klantendienst, dan kan op heel wat verschillende manieren (is dus zeker niet onmogelijk), die staan hier opgelijst Contact > Aanrekening & administratie (telenet.be) 

Mocht je na contact met de klantendienst ontevreden zijn met de uitkomst dan kan je een klacht indienen bij Telenet. Ben je daarna nogsteeds ontevreden met de gestelde oplossing dan kan je een klacht indienen bij de ombudsdienst. Informatie over beiden kan je hier vinden: Ontevreden? Laat het ons weten (telenet.be) 

Ter info; De Netweters is een klanten community en geen klantendienst. Meer info: Hoe werkt het?  Spelregels 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Factuur extra € 10

@Nathalie87 

Geheel duidelijk is het niet wat je probleem echt is en waarom je € 10 extra moet bij betalen. 

Daarnaast wat @WG94 al aangeeft kunnen wij niet geheel veel doen om dit soort dingen op te lossen dit zal intern beken moeten worden. Niet tevreden ..? ja dan is het je eigen keus om niet te betalen en een overstap te doen , maar denk niet dat het zo ver hoeft te komen en dat je wel een oplossing kan vinden met de klantendienst zelf. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Nathalie87
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Factuur extra € 10

Bedankt voor wel effectief te reageren. Ik neem het nogmaals op met de klantendienst. Er wordt af en toe volledig onterecht 10,09 euro zonder uitleg aangerekend terwijl alles netjes betaald wordt. Er is ook niets extra besteld geweest. Dit bedrag kwam telkens bij op de gewone rekening dus viel niet op. Omdat in het verleden mijn partner alles gewoon betaalde en nu ik, viel me op dat dit volledig onterecht is. Heb alles nagekeken tot in detail. Dit is slim stelen. Ja dan stopt zeker na al zeker vijftien jaar dit verhaal. Dit is ook geen indexering. Abonnement en alles ook nagekeken.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Factuur extra € 10

@Nathalie87 

Zou het kunnen dat dit dan een herrineringskost is dat je zogezegd je factuur te laat betaald zou hebben ? Misschien dat daar dan ergens iets verkeerd loopt maar dat je dan wel op tijd betaald hebt. Het is ook maar een gok die ik moet aangezien je het over € 10 hebt dus het zou er op kunnen wijzen dat dit het is. Maar die kosten staan wel op je aanrekening waar het vandaan komt dat is wel verplicht. Dus voor elke euro die aangerekend word dient er bij te staan waar dit voor is of waar het vandaan komt. Men kan niet zo maar een bedrag er op plaatsen en denken de klant betaald zonder uitleg. 

Moest het niks van bovenstaande zijn dan denk ik dat het een fout is die ze intern wel kunnen recht zetten. Je kan altijd eens een screenshot maken van je factuur ( zonder persoonlijke gegevens ) waar die € 10,09 bij staat en dat we eens kunnen zien wat er aan verdere info bij staat. 

Ben er wel van overtuigd dat Telenet dit niet bewust doet aangezien de facturering van de diensten automatisch gaat en ze er niet zo maar even een bedrag bij kunnen zetten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Factuur extra € 10

Een fout kan gebeuren dit is menselijk  ze zullen een credit nota maken

kijk de rest ook eens goed na gelukkig gaan de betaling via domiciliëring dan maken ze daar geen punt van

Je hebt kleine minderheid die zelf nog betaald dan is het anders je moet dan alles goed na zien wand je bent akkoord gegaan met de factuur door zelf de betaling te doen

dan zal het uit coulance moeten dan wordt het veel moeilijk wat logisch is

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Factuur extra € 10