Beantwoorden
Thomas21
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Hoe WIGO home S aanpassen naar WIGO Home?

Beste, 


Graag had ik zelf mijn Wigo home S aangepast naar Wigo Home. 

Nu blijk dit niet zo handig te zijn op mijn telenet en word ik steeds in cirkeltjes gedraaid van mijn telenet naar info pagina en terug. 

Hoe kan ik dit nu snel aanpassen zonder het risico te lopen dat ik plots One krijg, want mobile abb bij telenet hoef ik echt niet.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wigo upgraden

4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe WIGO home S aanpassen naar WIGO Home?

@Thomas21  

Helaas zal de upgrade naar een Wigo Home er niet meer in zitten. Wigo pakketten worden namelijk niet meer verkocht dus online kan je enkel nog naar de One(up) gaan. Je zou eens contact kunnen zoeken met de klantendienst maar ik vrees er ook voor dat deze geen upgrade meer kunnen doen naar de Wigo Home. 

 

Maar je zegt dat je geen mobiel abonnement wil bij Telenet maar wat heb je dan nu in je Wigo ? Dat is toch ook een pakket met Telenet mobile. Dus ik begrijp daar de logica niet helemaal van. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Thomas21
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Hoe WIGO home S aanpassen naar WIGO Home?

Mijn abbonnement op vandaag omvat geen Mobile pakket. 

Enkele vaste telefonie, internet en TV. 
Hoe moeilijk kan het zijn om mijn downloads capaciteit en surf snelheid zelf te kunnen aanpassen? 


Iemand anders een beter antwoord ?

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe WIGO home S aanpassen naar WIGO Home?

@Thomas21  

De rest zal er mee eens zijn dat er geen Wigo upgrade meer mogelijk is. Zoals ik al eerder zei de Wigo pakketten bestaan niet meer dus je kan het eens proberen bij de klantendienst maar ook daar vrees ik er voor dat ze je geen Wigo upgrade kunnen geven. Het is ook aangegeven op de webpagina van Telenet zelf.

 

OVERSTAPPEN NAAR EEN ANDERE WIGO

 

 

 

Ken je ONE en ONEup al? Met ONE(up) ben je simpelweg overal verbonden en kan je in alle vrijheid ongestoord je ding doen. Want ONE(up), da’s:

  • Eén verbinding. Eindelijk. Wifi en 4G worden één.   
  • Altijd beschermd. Je bent snel en veilig verbonden op elk toestel. Thuis en onderweg.   
  • Stel zelf samen. Ben je alleen of met meer? Graag tv erbij? Alles is mogelijk, jij kiest.
 
 

We laten graag al onze klanten genieten van de vrijheid die ONE(up) biedt. Daarom kan je WIGO niet meer bestellen, en ook omschakelen naar een hogere of lagere WIGO kan niet meer. Past je huidige WIGO niet meer bij jouw wensen? Dan schakel je best over naar ONE of ONEup. Je stelt je ONE(up) helemaal zelf samen, dus er is er sowieso een combinatie die perfect bij je past!


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe WIGO home S aanpassen naar WIGO Home?

@Thomas21 

Het probleem voor je mobiele data kan je ook oplossen door:

  1. een mobiele abonnement prijs volgens verbruik met de optie Surf 1 GB aan 5 euro per maand of de optie Surf 4 GB aan 10 euro per maand.
  2. een Telenet Mobile abonnement aan 20 euro per maand; hierbij heb je 3 GB per maand. Je kan dit ook uitbreiden met Surf 4 GB of met Surf 10 GB