Beantwoorden
houdinibe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 18
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

weet iemand waar ik best terecht kan voor een probleem dat maar niet opgelost graakt?

tele word soms opgehangen

messenger al letterlijk te lezen gekregen, mogen je niet helpen

mail, lijken ze niet meer te beantwoorden

kort

2 weken terug one genoemen intern. 5gsm winkel wijnegem telenet

 

geen probleem, internet zijn ze komen plaatsen

 

probleem willen gsm nr niet koppelen

ik zou in 2013 ooit schuld hebben bij telenet

blijkbaar 2020 via incasso gekregen, heb toen gemeld, verjaard weet niet waarover het gaat intrum

telenet kan niet zeggen waarover het gaat, bel intrum

intrum kan niet zeggen waarover het gaat bel telenet

 

gemail met intrum, mail bevesteging zaak gesloten, doorgespeeld telenet

willen ze niet aanvaarden of zo is er heel stil

 

ik heb geen idee welke schuld ik zou hebben, in systeem telenet sta ik op 0euro

intrum zaak gesloten

 

meermaals gevraagt  toen mij waarover het gaat en meermaals gemeld verjaard, is bij wet vervallen

 

nu heb ik en ze zeggen dat ik het moet betalen one+5 zonder die 5

proximus 5abo van 2gig st

 

telenet heeft via switch uit pack proximus internet weggedaan

internet geinstaleerd, maar weigert gsms over te zetten

 

loop overal tegen muren, letterlijk teksten mogen je niet helpen, tot zelfs telefoongesprekken die worden opgehangen, ik ben ten alle tijde vriendelijk geweest maar ten einde raad, 2 weken verder nu, intrum zou vandaag nogmaals bevestigd hebben aan telenet dat zaak gesloten is

 

waar ergens bij telenet kan ik terecht, niet dat jullie oplossing hebben, maar mss een goede tip of telefoonnr. ben van plan juridisch advies in te winnen, omdat ik een contract getekent heb bij telenet, maar zij die niet nakomen. elk idee advies tip welkom.

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: hulp gezocht

28 reacties
houdinibe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 18
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

kan je eens horen bij je collega of het bij intrum was @luc55   moet niet, mag

 

bizare is net zoals luc zijn maat is dat telenet en incasso niet kunnen laten zien of weten waarover schuld gaat. steken het op elkaar. en incasso kan zo simpel 250euro winst maken per zaak. zo zaken komen jaarlijks in het nieuws en regering heeft al aantal keren gezegd dat ze er iets aan gaan doen, maar het gaat door en (persoonlijk gevoel) word onder dwang gezet van het te betalen, of ga ergens anders heen. 

 

nu sommige betalen, kennen hun rechten niet    sommige draaien en gaan naar een ander, easy way   maar ik sta op voor mijn rechten en het voordeligste pack dat ik kan krijgen 🙂

 

elk geval was doel topic niet

 

zocht enkel hoe je contact kan leggen met telenet met zoiets, of ze ergens luisteren naar problemen, topic was daarmee gestart. vermits ze opleggen niet terug bellen en zelfs zeggen je moet niet naar mechelen komen. Ze hopen mss dat ik het laat varen, ma eum verkeerde tegen gekomen. dus ik wacht rustig werk ombutsman af, en kom er later op terug.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

intrum was het ook

we denken op werk dat ze verjaarde zaken proberen te innen ook zijn ze verjaard zoals ze in Nederland doen daar houden veel buro's zich ook daar mee bezig zelf aan de deur komen ze langs

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

Niet meer bellen,niet naar Mechelen komen,wil duidelijk zeggen.

We kunnen je missen.

Er zal altijd wel iets geweest zijn,ze zetten je zomaar niet op de zwarte lijst.

FilipD
Moderator
Berichten: 186
De magic number! It's your ninth party! Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

Ben je ondertussen gecontacteert, @houdinibe ? Ben wel benieuwd naar de afloop van het verhaal.

 

Weet je nu eigenlijk over welke "schuld" het ging? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

@houdinibe Het is stil geworden,ook aan @DaanJordens kant.

houdinibe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 18
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

ja stil, telenet heeft me nog niet gebeld, hadden ze beloofd maar had ook niet verwacht dat ze zouden bellen. deden ze ervoor ook niet, zal verhaal ook niet wijzigen. stil hier, simpel omdat ik ombutsman reactie afwacht die van telenet binnen een bepaalde termijn antwoord verwacht, dus daar wacht ik op. erg is als je intrum + telenet induwt op google, dan    eum   doe zelf eens. laten we zegen dat ik niet enigste ben. zoals aangegeven moest er opvolging zijn van ombutsman, laat ik nog iets horen.  ga telenet niet zwart maken, of iets dergelijks. gewoon rustig zien wat er gebeurt. word vervolgt

 

 

houdinibe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 18
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

o te kort gelezen, neen welke schuld weet ik niet, en kom wel meer tegen op google. heb aan intrum per mail en telefonisch gevraagt, excuus van hen zaak gesloten kannnen ze niet meer zien. telenet telefonisch ligt bij intrum, je staat hier op 0 omdat schuld verkocht is aan intrum. maakt het heel bizar in mijn ogen, maar ik zeg het doe eens een googletje,ben niet enigste. zal wel opgelost worden, in afwachting van vervolg grzzz

 

houdinibe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 18
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

mini update net factuur gekregen telenet, tja 29euro voor 6 dagen, 129 euro voor volgende maand. dus zoals ze beloofd hebben via messenger, moet ik volle pot betalen voor one, zelfs al willen ze de 5 gsm nr niet aannemen, word zeker vervolgt.

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau


@houdinibe  schreef:

mini update net factuur gekregen telenet, tja 29euro voor 6 dagen, 129 euro voor volgende maand. dus zoals ze beloofd hebben via messenger, moet ik volle pot betalen voor one, zelfs al willen ze de 5 gsm nr niet aannemen, word zeker vervolgt.

 

@robatoras  ONE + 5GSM's  is 129 euro.

Dan zijn jou 5GSM's toch overgenomen?

Ze rekenen ze in ieder geval toch aan.

 


 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau


@robatoras  schreef:

@houdinibe Het is stil geworden,ook aan @DaanJordens kant.


Daan gaat via hier geen support bieden. De Netweters is daar zeker niet het juiste platform voor, hier helpen klanten elkaar. Dit soort individuele administratieve zaken moeten uitgezocht worden met de klantendienst van Telenet. Dus goed dat je opnieuw hebt uitgereikt via Messenger, de collega's hebben het doorgegeven. Hopelijk krijg je weldra telefoon om dit van a tot z uit te klaren! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

houdinibe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 18
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

Ik zoek enkel hulp waar ik contact kan leggen met Telenet suzy, op plaatsen die me beschikbaar zijn, of mensen die mss iemand kennen bij telenet, hoop elke dag nog dat er hier een medewerker Telenet het toevallig leest en zelf zegt, neen dit kan toch niet. Net aantal antwoorden van je gelezen in topics, je hebt ergens wel een lijn naar Telenet. Enkele zijn wel benieuwd hoe dit afloopt, en reageer meestal op antwoord van een ander.  Nu gooien ze net laatste mogelijk waar ik contact kan leggen met Telenet dicht. Ik mag niet bellen, niet persoonlijk langskomen, en Messenger willen ze me ook niet helpen. Ze zouden me bellen, beloven ze al sinds 15de. Dus mss kan jij even ergens lijn gooien en vragen bel die persoon eens even op, zodat die antwoord kan krijgen op enkel van zijn vragen?  Verhaal word maar meer en meer bizar, als Telenet denk dat ik zoals alle andere mensen rug draai en andere operator zoek hebben ze het mis, heb een getekent contract hier netjes naast mij liggen, die voor mij persoonlijk de voordeligste is van belgie. En zal uiteindelijk ook nagekomen worden. Ben ik zeker van, want Telenet is een groep die goed omgaat met zijn klanten, en zijn contracten nakomt

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

@houdinibe Op het factuur van 129 euro voor volgende maand,staan daar jou 5gsm's op vermeld?

Zo niet,niet betalen voor je antwoord krijgt van de ombudsman.

houdinibe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 18
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

Dan pleeg ik contractbreuk?

houdinibe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 18
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hulp gezocht nieuwe diensten - Incasso bureau

En neen ze staan er niet op vermeld heb ook nog week of 2 om ze te betalen. Wederom doorgespeeld naar ombudsman, met vraag wat ik daar mee moet doen. Ik probeer nergens in de fout te gaan zodat ze de reden niet hebben dat zij langs hun kant contact kunnen opzeggen. Dus zal doen wat ombudsman me aanbeveelt.