Beantwoorden
Ree
Freshman Meerweter
It's your tenth party! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Jaar vooruitbetalen: aanvraag lukt niet?

Ik gebruik al jaren "vooruit betalen" en ik heb een uitnodiging van Telenet om dat opnieuw te doen.
De link die in mijn laatste aanrekening staat waarop ik moet klikken om dat opnieuw te activeren werkt al heel lang niet meer.
Bellen met de mensen van Telenet brengt ook niets op en chatten al helemaal niet want ook daar komt geen antwoord.
Ik heb wel vier dagen geleden een mail gekregen dat ze er mee bezig zijn maar ook daar blijft het stil.
Probleem is dat het aanbod maar geldig is tot 28 september dus veel tijd heb ik niet meer.
Iemand een oplossing?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Chat werkt niet

3 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Via de klantendienst (eventueel een winkelpunt?) is de enige manier om hier een oplossing voor te krijgen

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Log in via mijn Telenet 

Links van onder  op hulp klikken 

Dan op chat maak een print screen dat de link niet werkt en stuur die door 

Zet er bij dat je wil vooruitbetalen en stuur het door via chat 

Het komt dan goed na een een paar dagen krijg je antwoord 

Ree
Freshman Meerweter
It's your tenth party! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Helaas, mijn eerste chat over dat onderwerp dateert al van 9 september en daar is nog geen enkele reactie op gekomen, ook niet op vervolgchats. Volgens mij werkt de chatfunctie helemaal niet.