Beantwoorden
Gino1978
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Kan ik login, SSID en e-mail behouden bij verhuis?

Wij zouden volgend jaar misschien verhuizen , ik lees dat ik mijn modem achter moet laten , verbind mijn wireless access point dan gewoon automatisch met de nieuwe modem? 

Wat met mijn netwerk naam en login? Wordt die dezelfde in de nieuwe woning of moet ik ieder smart toestel opnieuw instellen? Want dat wordt een hoop werk......

Wat met emailadres? Kan ik dat gewoon behouden?

3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan ik login, SSID en e-mail behouden bij verhuis?

uw netwerknaam zal je weer opnieuw kunnen instellen normaal gezien, als je verhuist zullen je instellingen denk ik op de nieuwe modem gezet worden weer en op de oude verwijderd worden, 

dat kan je voor de zekerheid zelf eens vragen aan telenet ook die daar graag antwoord op zal geven.

uw email adres zou je normaal ook kunnen behouden als alle instellingen op het nieuwe adres worden gezet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kan ik login, SSID en e-mail behouden bij verhuis?

Hier kan je al een en ander terugvinden:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/binnenkort-verhuizen-telenet-maakt-het-je-gemakkelijk/

 

Daar staat heel duidelijk:

 

Goed om te weten...

  • Je kan ook telefonisch je verhuis doorgeven op 0800 66 052.
  • Je blijft van je Telenet-diensten genieten op je oude adres tot de dag van je verhuis.
  • We zetten de instellingen van je huidige wireless modem automatisch over naar je nieuwe modem. Handig, je moet je modem en wifi-toestellen niet opnieuw instellen.

 

Normaal gezien blijf je dezelfde gebruiker behouden (tenzij je nu misschien bij je ouders woont en verhuist) en behoud je dus ook al je e-mailadressen enz. Mocht je een nieuwe gebruiker worden, dan kan je je mailadressen ook meenemen. Dat kan je zelf regelen of je kan dit vragen aan Telenet. Vraag dit duidelijk na vóór alles in werking treedt!


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Kan ik login, SSID en e-mail behouden bij verhuis?

Alles blijft hetzelfde

gewoon verhuis van diensten

 

alle instellingen,ssid & pass, eventueel geavanceerde settings (port forwarding of Mac filtering)

wordt gewoon overgezet

(wireless modem)

 

klantennummer, login, tel (zelfde zone) blijft hetzelfde

 

wat moet je meenemen?

> Alle aangekochte/gehuurde toestellen (decoder met bekabeling/adapter/remote, wifi boosters enz)

 

wat laat je staan?

> NIU (versterker/verdeler) & modem

 

beleefbox ook meenemen (geel boekje)