Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen?

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen als je 1 jaar op voorhand betaald zoals ik?

Ik denk alleszins van wel.

Daarbovenop krijg je nog eens 5% korting van Telenet!

(Ik ben hiermee begonnen in Juni dus voor mij zal het 8 maand uitstel zijn).

Of wordt de opslag mee doorgerekend nu het aangekondigd is?

 

 

Tags (1)
10 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen?

@Ex-Netweter  Voor zover ik had begrepen was het op voorhand betalen de garantie van deze vaste prijs tot het einde van de periode. Volgens mij gaat die opslag voor jou maar door op het einde van die periode.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen?

@Ex-Netweter  Zou dat niet staan in de kleine lettertjes bij de bevestiging van 1 jaar vooruitbetalen?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen?

@Wheng 

Inderdaad! Het staat hier vermeld:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/jaarlijks-betalen/

"Goed om te weten: Verandert de maandelijkse prijs van het abonnement gedurende het jaar en betaalde je al een jaar vooruit?  Dan verandert er voor jou niets."

Ex-Netweter
 

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen?

Maar nu is de vraag als je nu 1 jaar op voorhand betaald of ze 12 maanden het huidige tarief gaan aanrekenen of 1 maand het huidige en 11 maanden het nieuwe tarief?

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen?

Je betaalt het tarief dat van toepassing. De aangekondigde prijsverhoging is nog niet van toepassing.

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen?

Dat ze dit is voor iedereen is beschikbaar maken, met Wigo Home val je uit de boot. En met 200gb heb ik nooit toegekomen, dus overstappen nr S zit er ook niet in. 

Follow the White Rabbit
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen?

@Umbra666 

Valt  die werkelijk uit de boot?

 

Op de website staat als nota:

*Met minstens een kabelabonnement, huur digicorder/Telenet TV-box, WIGO home vaste telefonie en All-Internet 150 op hetzelfde adres.

 

Contacteer toch eens Telenet, best via de sociale media.

 

@Suzyhoe moet dat begrepen worden? Het eerste deel: Wigo Home S als er huur is van Digicorder of TV-Box, tweede deel WIGO Home zonder beperking (vermits die altijd vaste telefonie en All-internet omvat?

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen?

@janne_man Wigo Home S en Wigo met mobiel, maar Wigo Home valt hier toch uit de boot, ik krijg op de site de mededeling dat dit niet mogelijk is met mijn abonnement.

Follow the White Rabbit
Ex-Netweter
 

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen?

@Umbra666 

Hoewel ik Wigo Home S heb kreeg ik die melding op de site ook.

Ik heb contact genomen met Telenet en dan is het zonder problemen in orde gekomen.

Je kan maar proberen....

"Niet schieten is altijd mis."

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kan je de 1,05% opslag van Telenet 1 jaar uitstellen?


@janne_man  schreef:

 

...

@Suzyhoe moet dat begrepen worden? Het eerste deel: Wigo Home S als er huur is van Digicorder of TV-Box, tweede deel WIGO Home zonder beperking (vermits die altijd vaste telefonie en All-internet omvat?


@janne_man bedankt voor je vraag! Ik heb dit in mei ook al eens verduidelijkt (zie hier), want toen was er ook wat verwarring over. WIGO home staat er sowieso niet tussen. En vooruit betalen bij WIGO home S kan enkel als je voldoet aan wat er onder het sterretje staat. Het feit dat je jouw decoder moet huren is belangrijk, net zoals het type van vaste telefonie in jouw WIGO home S formule. Klanten die voorheen 'Whop' waren hebben een andere soort vaste lijn op hun aanrekening staan. 

 

Zoals eerder aangegeven, twijfel je of het voor jou als klant van toepassing is? Dan kan je altijd contact opnemen met de klantendienst.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.