24748
netweters
|
152265
antwoorden
|
20686
vragen
|
Telenet is met iets nieuws gestart... je krijgt 5% korting als je 1 keer per jaar betaald ipv 12 keren (per maand dus)
https://www2.telenet.be/vooruitbetaling
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ben eens even verder in detail gaan kijken en dit is wat ik te weten ben gekomen over de optie om een jaar vooruit te betalen.
Voor wie?
Alleen voor klanten met een WIGO home S, WIGO S 3GB/6GB of WIGO 9GB/15GB/25GB/40GB.
Voor wie niet?
WIGO-klanten die al genieten van een korting zoals TIP-korting, sociaal tarief of promoties. Of WIGO home S klanten die eigenlijk voormalige Whop klanten zijn en dus ook nog genieten van het voordeel op de vaste lijn zoals het vroeger in Whop zat.
Heb je op de aanrekening van mei geen uitnodiging gehad, dan is er vermoedelijk een reden als WIGO-klant waarom je er geen aanspraak op kan maken. Zijn bovenstaande redenen niet duidelijk waarom het voor jou niet is? Neem dan even contact op met de klantendienst, zodat ze dit voor je kunnen nakijken. 😉
Dab voor uw uitleg, maar in uw uitleg voer je een extra uitsluiting toe die niet op de website staat: 'WIGO home S klanten die eigenlijk voormalige Whop klanten zijn en dus ook nog genieten van het voordeel op de vaste lijn zoals het vroeger in Whop zat. '.
Eigenlijk is zulke meededeling van Telenet op zijn webebsite een eenzijdige verbintenis die Telenet aangaat. Dat de Wigo Home S klanten die geen Digicorder huren staat wel op de site, het zogezegde voordeel op de vaste lijn niet. Tenslotte staat op de aanrekening van al die ex-Whop klanten Wigo Home S vermeld op hun aanrekening.
Kan je deze opmerking terugkoppelen?
(Ik heb er niets aan, want ik heb mijn eigen Digicorder).
Mijn volgende afrekening is voor een heel jaar! 45 euro/jaar in de pocket! Dank U Telenet!
@janne_man ik zal het doorgeven, maar vermoed dat ze dit er niet bij zetten om verwarring te vermijden gezien er waarschijnlijk steeds minder klanten in de klassieke Whop (ondertussen hernoemd naar WIGO home S) zullen zitten als pakket. Bij vragen/twijfel kan je altijd de klantendienst contacteren om te weten waarom jij als klant niet. 😉
Nog een voordeel van 1 jaar vooruit betalen!
Telenet slaat vanaf 25 oktober 2020 1,05% op.
Voor mij zal dit pas vanaf Juni volgend jaar zijn wegens dit jaar in Juni voor 1 jaar betaald.
Misschien een tip als je snel bent.
Zou dit direct doen, maar Wigo Home zit er niet bij, enkel de Wigo Home S. Maar zelfs als alleenstaande zit ik regelmatig boven de 750Gb, anders zou ik al lang Wigo Home S hebben gepakt of voorheen whop, had toen Whoppa. Snap niet dat gezinnen met 2 of meer leden, met 200Gb toekomen. Vind het ergens belachelijk dat niet iedereen jaar vooruit kan betalen.
@Umbra666 schreef:.... Snap niet dat gezinnen met 2 of meer leden, met 200Gb toekomen. Vind het ergens belachelijk dat niet iedereen jaar vooruit kan betalen.
Niet iedereen heeft de behoefte om alles en nog wat te streamen. Ale er één manier is om efficient met de capaciteit om te gaan is, is dat gewoon lineair tv kijken.
Ik krijg ook de opmerking dat mijn abonnement niet in aanmerking komt. (WIGO S). Ik kreeg nochtans het voorstel op mijn factuur om een jaar vooruit te betalen. Ik heb ook een TVbox, geen digicorder. Gebeld naar de klantendienst: die konden mij ook niet verder helpen. Waarschijnlijk een vertraging in het systeem (ik ben nog maar 1 maand overgestapt naar WIGO S) zeiden ze. Maar voorlopig lukt het nog altijd niet,...
@Kris9 schreef:Ik krijg ook de opmerking dat mijn abonnement niet in aanmerking komt. (WIGO S). Ik kreeg nochtans het voorstel op mijn factuur om een jaar vooruit te betalen. Ik heb ook een TVbox, geen digicorder. Gebeld naar de klantendienst: die konden mij ook niet verder helpen. Waarschijnlijk een vertraging in het systeem (ik ben nog maar 1 maand overgestapt naar WIGO S) zeiden ze. Maar voorlopig lukt het nog altijd niet,...
Ik heb de WIGO S 3 GB al lang: ik krijg ook de opmerking dat mijn abonnement niet in aanmerking komt. Terwijl dit wel zou moeten lukken.
ik krijg bericht over vooruitbetalen.ik ben geïnteresseerd en ben al enkele jaren klant bij telenet.
graag een woordje uitleg.
Je kan hiervoor best contact opnemen met Telenet zelf. 015/666666 of via de sociale media.