Beantwoorden
Ex-Netweter
 

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Telenet is met iets nieuws gestart... je krijgt 5% korting als je 1 keer per jaar betaald ipv 12 keren (per maand dus) 


https://www2.telenet.be/vooruitbetaling

58 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Ik ben eens even verder in detail gaan kijken en dit is wat ik te weten ben gekomen over de optie om een jaar vooruit te betalen.

 

Voor wie?
Alleen voor klanten met een WIGO home S, WIGO S 3GB/6GB of WIGO 9GB/15GB/25GB/40GB. 

 

Voor wie niet?
WIGO-klanten die al genieten van een korting zoals TIP-korting, sociaal tarief of promoties. Of WIGO home S klanten die eigenlijk voormalige Whop klanten zijn en dus ook nog genieten van het voordeel op de vaste lijn zoals het vroeger in Whop zat. 

 

Heb je op de aanrekening van mei geen uitnodiging gehad, dan is er vermoedelijk een reden als WIGO-klant waarom je er geen aanspraak op kan maken. Zijn bovenstaande redenen niet duidelijk waarom het voor jou niet is? Neem dan even contact op met de klantendienst, zodat ze dit voor je kunnen nakijken. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@Suzy 

Dab voor uw uitleg, maar in uw uitleg voer je een extra uitsluiting toe die niet op de website staat: 'WIGO home S klanten die eigenlijk voormalige Whop klanten zijn en dus ook nog genieten van het voordeel op de vaste lijn zoals het vroeger in Whop zat. '.

Eigenlijk is zulke meededeling van Telenet op zijn webebsite een eenzijdige verbintenis die Telenet aangaat. Dat de Wigo Home S klanten die geen Digicorder huren staat wel op de site, het zogezegde voordeel op de vaste lijn niet. Tenslotte staat op de aanrekening van al die ex-Whop klanten Wigo Home S vermeld op hun aanrekening.

Kan je deze opmerking terugkoppelen?

(Ik heb er niets aan, want ik heb mijn eigen Digicorder).

Ex-Netweter
 

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Mijn volgende afrekening is voor een heel jaar! 45 euro/jaar in de pocket! Dank U Telenet!

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@janne_man ik zal het doorgeven, maar vermoed dat ze dit er niet bij zetten om verwarring te vermijden gezien er waarschijnlijk steeds minder klanten in de klassieke Whop (ondertussen hernoemd naar WIGO home S) zullen zitten als pakket. Bij vragen/twijfel kan je altijd de klantendienst contacteren om te weten waarom jij als klant niet. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

eddyvanderheyde
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

 
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@eddyvanderheyde  jou bericht is leeg ??? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Nog een voordeel van 1 jaar vooruit betalen!

Telenet slaat vanaf 25 oktober 2020 1,05% op.

Voor mij zal dit pas vanaf Juni volgend jaar zijn wegens dit jaar in Juni voor 1 jaar betaald.

Misschien een tip als je snel bent.

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Zou dit direct doen, maar Wigo Home zit er niet bij, enkel de Wigo Home S. Maar zelfs als alleenstaande zit ik regelmatig boven de 750Gb, anders zou ik al lang Wigo Home S hebben gepakt of voorheen whop, had toen Whoppa. Snap niet dat gezinnen met 2 of meer leden, met 200Gb toekomen. Vind het ergens belachelijk dat niet iedereen jaar vooruit kan betalen. 

Follow the White Rabbit
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5% korting als je een jaar vooruit betaalt


@Umbra666  schreef:

.... Snap niet dat gezinnen met 2 of meer leden, met 200Gb toekomen. Vind het ergens belachelijk dat niet iedereen jaar vooruit kan betalen. 


Niet iedereen heeft de behoefte om alles en nog wat te streamen. Ale er één manier is om efficient met de capaciteit om te gaan is, is dat gewoon lineair tv kijken.

Kris9
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Ik krijg ook de opmerking dat mijn abonnement niet in aanmerking komt.  (WIGO S).  Ik kreeg nochtans het voorstel op mijn factuur om een jaar vooruit te betalen.  Ik heb ook een TVbox, geen digicorder.  Gebeld naar de klantendienst:  die konden mij ook niet verder helpen.  Waarschijnlijk een vertraging in het systeem (ik ben nog maar 1 maand overgestapt naar WIGO S) zeiden ze.  Maar voorlopig lukt het nog altijd niet,...

 

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

5% korting als je een jaar vooruit betaalt


@Kris9  schreef:

Ik krijg ook de opmerking dat mijn abonnement niet in aanmerking komt.  (WIGO S).  Ik kreeg nochtans het voorstel op mijn factuur om een jaar vooruit te betalen.  Ik heb ook een TVbox, geen digicorder.  Gebeld naar de klantendienst:  die konden mij ook niet verder helpen.  Waarschijnlijk een vertraging in het systeem (ik ben nog maar 1 maand overgestapt naar WIGO S) zeiden ze.  Maar voorlopig lukt het nog altijd niet,...

 


Ik heb de WIGO S  3 GB al lang: ik krijg ook  de opmerking dat mijn abonnement niet in aanmerking komt. Terwijl dit wel zou moeten lukken.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
112
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

ik krijg bericht over vooruitbetalen.ik ben geïnteresseerd en ben al enkele jaren klant bij telenet.

graag een woordje uitleg.

Ex-Netweter
 

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@112 

Je kan hiervoor best contact opnemen met Telenet zelf. 015/666666 of via de sociale media.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@112 

Hier vind je alle informatie.