Beantwoorden
Ex-Netweter
 

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Telenet is met iets nieuws gestart... je krijgt 5% korting als je 1 keer per jaar betaald ipv 12 keren (per maand dus) 


https://www2.telenet.be/vooruitbetaling

58 reacties
Ex-Netweter
 

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@robatoras @Janneke_Dust 

Als je zelf een Wigo neemt vervalt je inderdaad Freephone Europe.

Omdat Telenet mijn Whop (mét Freephone Europe) heeft omgezet naar Wigo Home S is deze (gratis) behouden.

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Is dit dan een achterbaks trucje van Telenet om een groot aantal Wigo Home S abonnees uit te sluiten ???

Of schieten ze in hun eigen voet omdat ze nu veel minder cashflow binnenhalen dan gepland.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Ik moest wel over gaan naar Wigo home,anders werd ik van 400Mbps niet overgezet naar 1Gbps.

Wel geen Free Phone Europe meer.Niet netjes van Telenet.

Terugkijk TV op alle schermen in de plaats boeit me niet.

Dan heb ik hier de stekker van de telefoon er maar uit getrokken.

Concurentie zoals in Nederland dat missen wij hier.

 

 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

5% korting als je een jaar vooruit betaalt


@robatoras  schreef:

Terugkijk TV op alle schermen in de plaats boeit me niet.


"Op alle schermen" betekent bij Telenet ook jammer genoeg maar 5 vast geregistreerde apparaten... 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Dat zijn nogal eens veranderende tijden hé. Vroeger 1 TV en 1 PC voor gans het gezin. Nu voor elk gezinslid een TV, een tablet of laptop, 1 smartphone. Dat zijn al 3 schermen per gezinslid. En ze staan allemaal open en dan gaat hun geestelijke gezondheid achteruit. Waar zijn we mee bezig.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Ik heb een WIGO S 3GB en op mijn aanrekening die ik gisteren kreeg stond dat ik er recht op heb. Heb een tvbox en geen freephone europe.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@m-jan20 Zo groot zijn de gezinnen al lang niet meer in vlaams Belgie

 

Begin 2019 woonden 6,51 miljoen inwoners van het Vlaamse Gewest in 2,81 miljoen private huishoudens. Gemiddeld genomen bestond een privaat huishouden in 2019 uit 2,31 personen.
Sinds 2000 steeg het aantal private huishoudens sneller dan het aantal inwoners. De gemiddelde grootte van een privaat huishouden is dan ook gedaald. In 2000 bestond een privaat huishouden gemiddeld genomen uit 2,45 personen.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@robatoras  Gemiddelden zijn wat ze zijn. Een alleenstaande is ook een gezin en als je daar een gezin van 4 tegenover zet heb je inderdaad een gemiddelde van 2.5.

En inderdaad er zijn aan pak alleenstaanden meer dan vroeger maar ook een pak gezinnen waar de samenstelling week na week veranderd. De ene week zijn ze een gezin van 4, de volgende week van 6 door het co ouderschap maar de andere week verschuift dat naar de partner.

En voor iedereen zijn de behoeften anders. Wij zijn met 2 en ik ben de computergebruiker en mijn vrouw is de beller. Daarom is het aan de providers om ergens een grootste gemene deler te vinden voor hun abonnementen. Maatwerk is mogelijk maar op restaurant is een voorgesteld menu ook goedkoper dan à la carte. En je neemt dat ook al ben je geen grote voorstander van het voorgerecht of het dessert. En tegenwoordig heb ik voldoende met kleine porties en vroeger mocht dit dubbel zo groot zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@igvferHoe je het ook draait of keert,een gemiddeld gezin bestaat vandaag uit 2,4 personen.

 

Voor een groot gezin kies je zelf.En het kindergeld is ook nie mis hier in Belgie.

 

https://famiris.brussels/files/2020/01/201809_NL_Barema-Vlaanderen_NL.pdf

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@robatoras 

Hoe je het draait of keert het gemiddelde gezin heeft:

- geen verbinding aan 1000 Mbps nodig

- heeft geen onbeperkt internet nodig

- ...

Als je akkoord kan gaan met mijne zever hierboven, kan ik je redenering volgen.

 

De gemiddelde bestaat niet. De gemiddelde is een statische fictie. Ik wil niet als de gemiddelde behandeld worden, want dat ben ik niet en niemand is dat.

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@janne_manEen gezin met 2 kinderen of meer zullen vandaag niet ver geraken met een Wigo s aan max 200GB.

Gemiddelde.

Dan begrijp ik niet waarom Telenet aangeeft,wij baseren ons op het gemiddelde verbruik(onbeperkt internet) en daar passen wij onze fup aan.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

De nieuwe generatie kijkt geen lineair TV, alleen Netflix & YouTube. Dit gebruikt veel data, en dan kom je niet toe met 200 GB. Zelfs niet met 1 persoon. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@janne_man 

 

In combinatie met de mediaan en de standaarddeviatie zegt het gemiddelde iets meer. (-;

 

Maar bon, we zijn aan het afwijken. Persoonlijk vind ik het nog altijd jammer dat ik die 5% optie niet heb met mijn Basic Internet. Zelfs niet als jarenlange trouwe klant.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

@sb 

 

Ook ik betreur gedeeltelijk de beslissing van Telenet. Niet om dezelde reden als jij, maar wel de uitsluiting van het niet huren van een Digicorder bij de Wigo Home S. 

Mijn ontgoocheling belet me niet om tevreden te zijn voor allen die aan de opgestelde voorwaarden voldoen.

 

 

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

5% korting als je een jaar vooruit betaalt

Laat die 5% korting schieten,voor het bedrag dat je vooraf moet betalen zijn er meerdere mogenlijkheden waar je zelf het bubbele en meer krijgt.

Veel googlen en vergelijken.