Beantwoorden
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

Kan je meerdere sociaal tarief kortingen combineren?

het sociaal tarief bij telenet is blijkbaar

11,50 euro korting bij telenet one-product en 6,77 euro bij digitale tv met een digicorder.

indien ik aan alle voorwaarden van deze sociale tarieven voldoe,

en ik zowel telenet one als digitale tv met een digicorder zou hebben bij telenet.

kan ik dan beide kortingen genieten,zoals in dit bericht hier omschreven?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: sociaal tarief bij telenet

Tags (1)
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je meerdere sociaal tarief kortingen combineren?

@waterrat1978  

Waarschijnlijk heb je daar je recht op. 

Lees hier alles maar na over sociaal tarief. 

 

Zoals ik het ook begrijp heb je dus op de twee , bundel en digitale tv , je korting , je sociaal tarief. 

 

Schermafbeelding 2021-09-16 om 01.04.07.png


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Kan je meerdere sociaal tarief kortingen combineren?

Klopt, je kan beide kortingen ontvangen.

Voor het sociaal tarief op het kabelabonnement heb je een attest van het FOD nodig ivm een invaliditeit (minstens 12 punten of 80% invalide als ik me niet vergis).

 

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Kan je meerdere sociaal tarief kortingen combineren?

Zien dat je geen eurocent teveel verdiend op het max bedrag dat fod vast stelt. Punten worden opgemaakt zoals bv, hoe knoop jij je schoenen, hoe kam jij je haar enz. Als je meeste van die dingen zelf kan dan....

Wel weet ik dat je altijd gratis afspraak mag maken bij maatschappelijke werker(ster) en die verteld jouw op wat je allemaal recht hebt, verhoogde tegemoetkomingen (komen ze je thuis eerst testen voor wat extra steungeld) en maken zij alle aanvragen en papieren in orde voor alle aanvragen waar je recht op hebt.

Zoals de laagste nummer bij ziekenfonds, sociaal tarief gas,water,elec,telecom... 

Gewoon afspraak maken bij maatschappelijke werkster, schrijf al je vragen Enzo op, en je weet na je bezoek direct waarop en waard (info schoonmoeder)

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.