24818
netweters
|
152918
antwoorden
|
20752
vragen
|
Hoe is het mogelijk dat als je naar een telenet winkel er nooit iemand opneemt?
Omdat ze met teveel mogelijke klanten voor hun neus staan zeker? Ik kan u verzekeren dat het heel moeilijk is als je met een klant bezig bent en telkens de telefoon opneemt voor de soms meest stomme vragen, die ze dan niet kort en bondig kunnen stellen. De klant die voor jou staat begrijpt dat een eerste keer maar die zie je bij de 2e en 3e keer van kleur veranderen. Die doet tenslotte de moeite om bij u te komen.
En de klanten die voor je staan zijn meestal deze die opbrengen omdat ze komen voor een abonnement of toestel.
Het is natuurlijk niet correct tegenover de klant om niet op te nemen maar als ze met meerderen zijn kunnen ze misschien een beurtrol afspreken.
Is een heel moeilijke oefening hoor.
Hey Gunnie,
Wat bedoel je juist met registratie? Klant worden voor vaste of mobiele diensten? Kan ook zeker online of even binnen bellen bij de klantendienst?
Als het voor stock is voor smartphones, die vindt je ook terug op www.telenet.be, je selecteert je toestel, en daaronder je postcode.
(Omdat dit toch de Lounge is)
"Moest ik van jou zijn" heb ik nog nooit gehoord 🙂 zegt men niet eerder 'Als ik jou zou zijn' of 'moest ik jou zijn'?
Maakt niet uit hoor, klinkt gewoon grappig IMO. 🙂
@Ex-Netweter
In de Telenet winkel waar ik altijd kom, is het altijd verschrikkelijk druk en ik vind het zelfs goed dat ze niet opnemen. Een klant die in de winkel staat zou altijd voorrang moeten krijgen.
@Arthur2- Dat is hier gewone spreektaal hoor. Was ik van u, dan zou ik toch eerst eens wat opzoekingswerk doen voor je iemand uitlacht. Zie je? Klinkt toch goed? ;-))))
't Is zo'n beetje als beter als zeggen ipv beter dan.