Beantwoorden
Verhuizertje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Krijg nooit een bevestiging van mijn verhuisaanvraag?

Ik probeer nu al enkele weken m’n verhuis door te geven, echter krijg ik nooit een bevestiging.

 

Ik had een betalingsachterstand die gisteren afgelost is en vandaag krijg ik wél een mail waarin staat dat mijn order niet verwerkt kan worden.

 

1e keer was aansluiting op 24/11 nu intussen 02/12 waardoor ik op 1 en 2 dec verlof zou moeten nemen omdat ik zonder internet niet van thuis kan werken en dan ook niet meer op mijn oude app kan

 

Iemand een idee wat er misloopt?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Verhuis

Tags (1)
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Krijg nooit een bevestiging van mijn verhuisaanvraag?

@Verhuizertje 

Je gaat daarvoor toch contact moeten nemen met de klantendienst. 

Hier is men niet op de hoogte van de mogelijke problemen.

Gewoon bij de bron aanpakken. Klantendienst.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7774
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Krijg nooit een bevestiging van mijn verhuisaanvraag?

@Verhuizertje  Dat is nu eenmaal Telenet. Openstaande schuld? Geen verhuis, geen aanpassing abonnementen enz.. En op uw formulier moeten alle producten vermeld staan anders is het ook niets.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Krijg nooit een bevestiging van mijn verhuisaanvraag?

@Verhuizertje  het is al aangegeven door @igvfer . Als je een openstaand saldo hebt kan je niks aanpassen bij Telenet. Op die manier dien je eerst je saldo te betalen dan duurt het voor de verwerking gedaan is ook een twee tal dagen en daarna kan je weer alles doen wat je wil. Dus wacht even tot donderdag en vraag alles opnieuw aan. Morgen lijkt mij iets te vlug dat je betaling binnen is en verwerkt is maar je kan het proberen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.