Beantwoorden
nick76
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Alles op zijn plek! Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Hallo,

 

Ik stapte vandaag over van mijn Whoppa abonnement naar WIGO HOME omdat mij de promotie van 70€ / maand aangeboden werd als op de Whoppa aanpassen klikte...

 

Ik was ingelogd via de ‘Mijn Telenet’ pagina vanwaar ik verder ging met het aanpassen van mijn abonnement.

 

Alles op die pagina's duidde mij op de promotie van 3 maand 70€/maand terwijl ik nog ingelogd was onder ‘Mijn Telenet’ account.


Nu kreeg ik een mail bevestiging van Telenet waarin staat dat: “Door je overstap zetten we je vorige abonnementen stop en start je nieuwe abonnement.” en in deze mail staat enkel het bedrag van 84,55€ / maand en is er geen melding van de promotie.


Ik heb hiervoor reeds gebeld naar de 015/666666, maar daar konden ze niets voor mij doen, de eerste medewerker liet me gewoon weten dat ik er geen recht op had en deed geen enkele moeite om een oplossing aan te bieden. Bij een tweede keer bellen raadde de medewerker mij dan ook aan om klacht in te dienen via de Telenet website aangezien zij niets kunnen doen.

 

Dit heb ik dan ook deze avond gedaan, maar wilde het ook hier even posten...


Het spreekt vanzelf dat ik niet tevreden ben over de manier waarop ik ‘misleid’ ben door Telenet en nu voor WIGO HOME gekozen heb zonder de promotie te krijgen...

 

Hopelijk komen ze met iets van oplossing, ben al meer dan 10 jaar klant bij Telenet, maar van zo'n misleiding word ik nu eenmaal enorm kwaad!

22 reacties
Ex-Netweter
 

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!


@nick76  schreef:

Hallo,

 

Ik stapte vandaag over van mijn Whoppa abonnement naar WIGO HOME omdat mij de promotie van 70€ / maand aangeboden werd als op de Whoppa aanpassen klikte...

 

Ik was ingelogd via de ‘Mijn Telenet’ pagina vanwaar ik verder ging met het aanpassen van mijn abonnement.

 

Alles op die pagina's duidde mij op de promotie van 3 maand 70€/maand terwijl ik nog ingelogd was onder ‘Mijn Telenet’ account.


Nu kreeg ik een mail bevestiging van Telenet waarin staat dat: “Door je overstap zetten we je vorige abonnementen stop en start je nieuwe abonnement.” en in deze mail staat enkel het bedrag van 84,55€ / maand en is er geen melding van de promotie.


Ik heb hiervoor reeds gebeld naar de 015/666666, maar daar konden ze niets voor mij doen, de eerste medewerker liet me gewoon weten dat ik er geen recht op had en deed geen enkele moeite om een oplossing aan te bieden. Bij een tweede keer bellen raadde de medewerker mij dan ook aan om klacht in te dienen via de Telenet website aangezien zij niets kunnen doen.

 

Dit heb ik dan ook deze avond gedaan, maar wilde het ook hier even posten...


Het spreekt vanzelf dat ik niet tevreden ben over de manier waarop ik ‘misleid’ ben door Telenet en nu voor WIGO HOME gekozen heb zonder de promotie te krijgen...

 

Hopelijk komen ze met iets van oplossing, ben al meer dan 10 jaar klant bij Telenet, maar van zo'n misleiding word ik nu eenmaal enorm kwaad!


Promoties zoals deze zijn enkel voor nieuwe klanten. Niet voor bestaande klanten...

nick76
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Alles op zijn plek! Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

"Promoties zoals deze zijn enkel voor nieuwe klanten. Niet voor bestaande klanten..."

 

Hallo,

 

bedankt voor de reactie...

 

Dat kan nu wel gezegd worden, maar waarom wordt deze promotie dan aangeboden als ik vanuit mijn Whoppa een aanpassing vraag ?!?!

Telenet weet op dat moment donders goed dat ik al klant ben, dus ik vind dit op zijn minst misleidend te noemen.

Ik ging er bij de aanvraag dus wel van uit dat ik recht had op de promotie.

Dus is deze 'verrassing' niet echt aangenaam te noemen...

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Abonnement opzeggen en dan een nieuw nemen op een andere naam?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Je kan natuurlijk geen screenshot meer maken van het aanbod. Maar toch zou ik de volgende factuur afwachten. Ik heb dat nog gezien dat er niet automatisch melding wordt gemaakt van de promotie. En dan zou ik nog eens reageren naar de facturatie.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
nick76
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Alles op zijn plek! Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

@igvfer 

 

Daar heb ik geluk...

 

Toen ik de bevestigingsmail kreeg zonder de promotie rook ik al onraad.

 

Dan heb ik snel nog eens via 'Mijn Telenet' de stappen doorlopen om mijn Whoppa laten omzetten naar een WIGO HOME en dan alle pagina's gescreenshot.

Ik kreeg gewoon weer mooi de promotie te zien van de 3 maand/70€...

Deze screenshots heb ik dan ook samen met mijn klacht naar Telenet verstuurd.

 

Nu mijn abonnement aangepast is naar WIGO HOME en ik loop dezelfde stappen door krijg ik de promo niet te zien!

Nogmaals het bewijs dat Telenet wel degelijk weet van waaruit je de stappen aan het doorlopen bent en bij het doorlopen vanuit een Whoppa abonnement je dan echt misleid wordt.

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

@nick76  hoe vervelend het ook is maar de promotie is voor nieuwe klanten.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Daarom is het belangrijk om altijd de kleine letters te lezen bij een aanbieding of promotie van eender welk bedrijf.

Hopelijk kan jij nog iets uit de bus slepen bij Telenet.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Ik ben al 15 jaar klant ben ook van whoppa + boost overgestapt naar Wigo home zonder gsm + boost

Niets korting gekregen metteen naar 99,50 euro per maand = 1 euro duurder.

 

Ze zien wel degelijk wat je op het net uithaalt,zo keek ik pas naar Boost je internet snelheid

En dan spreek ik over reclame dat ze maken,wist niet eens dat ik ingelogd was op mijn Telenet.

Kreeg dag erna al mail,je hebt jou mandje nog niet afgewerkt

mail verstuurd,dat ik al een boost op wiggo heb.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt (met nieuwe facturatie systeem moest ik ineens voor 2 maanden betalen (€240)) en dit werd door Telenet mooi opgelost door 1 jaar lang de huur van de TV-Box te crediteren (€9 x 12). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

@nick76 erg vervelend dat je een promotie aangeboden kreeg terwijl je ingelogd was, maar er uiteindelijk geen recht op had (voorwaarden). Is niet oké en goed dat je dit hebt doorgestuurd naar Telenet, inclusief de screenshots die je kon maken. Hopelijk krijg je snel antwoord! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

nick76
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Alles op zijn plek! Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

@Suzy 

Ben vandaag gecontacteerd geweest door Telenet support en daar is uiteindelijk een goede oplossing uit de bus gekomen.

Zij wezen er inderdaad op dat het niet 'correct' was om deze promopagina te tonen terwijl je ingelogd bent en zullen dit intern doorgeven.

Dus wat frustratie gehad, maar eind goed al goed...

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

@nick76 blij om dit te lezen en goed dat ze dit laten rechtzetten, want is inderdaad niet oké. Bedankt voor de terugkoppeling! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Mumblic
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dat loopt vlotjes. Yelo Play-app voor Windows? A born reader! Handje vol!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Wel ik merk dat 2 maanden later er nog niet veel veranderd is. Ik ben ingelogd  op mijn Telenet, er word aangeboden om over te schakelen van Whoppa naar Wigo. Er wordt duidelijk aangeven dat je 3 maanden een korting krijgt + aantal extra's

 

Dus wat is hier aan de hand. Is deze scam nog gaande of krijg je wel degelijk de korting

 

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!

Dan beloven ze meer dan ik heb gekregen.

Toen ik overging van whoppa naar wigo kreeg ik NIETS.