Whoppa omgezet naar WIGO HOME: geen promotie ?!?!
Hallo,
Ik stapte vandaag over van mijn Whoppa abonnement naar WIGO HOME omdat mij de promotie van 70€ / maand aangeboden werd als op de Whoppa aanpassen klikte...
Ik was ingelogd via de ‘Mijn Telenet’ pagina vanwaar ik verder ging met het aanpassen van mijn abonnement.
Alles op die pagina's duidde mij op de promotie van 3 maand 70€/maand terwijl ik nog ingelogd was onder ‘Mijn Telenet’ account.
Nu kreeg ik een mail bevestiging van Telenet waarin staat dat: “Door je overstap zetten we je vorige abonnementen stop en start je nieuwe abonnement.” en in deze mail staat enkel het bedrag van 84,55€ / maand en is er geen melding van de promotie.
Ik heb hiervoor reeds gebeld naar de 015/666666, maar daar konden ze niets voor mij doen, de eerste medewerker liet me gewoon weten dat ik er geen recht op had en deed geen enkele moeite om een oplossing aan te bieden. Bij een tweede keer bellen raadde de medewerker mij dan ook aan om klacht in te dienen via de Telenet website aangezien zij niets kunnen doen.
Dit heb ik dan ook deze avond gedaan, maar wilde het ook hier even posten...
Het spreekt vanzelf dat ik niet tevreden ben over de manier waarop ik ‘misleid’ ben door Telenet en nu voor WIGO HOME gekozen heb zonder de promotie te krijgen...
Hopelijk komen ze met iets van oplossing, ben al meer dan 10 jaar klant bij Telenet, maar van zo'n misleiding word ik nu eenmaal enorm kwaad!
Opgelost! Ga naar oplossing.