24748
netweters
|
152284
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik probeer nu al enkele weken m’n verhuis door te geven, echter krijg ik nooit een bevestiging.
Ik had een betalingsachterstand die gisteren afgelost is en vandaag krijg ik wél een mail waarin staat dat mijn order niet verwerkt kan worden.
1e keer was aansluiting op 24/11 nu intussen 02/12 waardoor ik op 1 en 2 dec verlof zou moeten nemen omdat ik zonder internet niet van thuis kan werken en dan ook niet meer op mijn oude app kan
Iemand een idee wat er misloopt?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Verhuis
Je gaat daarvoor toch contact moeten nemen met de klantendienst.
Hier is men niet op de hoogte van de mogelijke problemen.
Gewoon bij de bron aanpakken. Klantendienst.
@Verhuizertje Dat is nu eenmaal Telenet. Openstaande schuld? Geen verhuis, geen aanpassing abonnementen enz.. En op uw formulier moeten alle producten vermeld staan anders is het ook niets.
@Verhuizertje het is al aangegeven door @igvfer . Als je een openstaand saldo hebt kan je niks aanpassen bij Telenet. Op die manier dien je eerst je saldo te betalen dan duurt het voor de verwerking gedaan is ook een twee tal dagen en daarna kan je weer alles doen wat je wil. Dus wacht even tot donderdag en vraag alles opnieuw aan. Morgen lijkt mij iets te vlug dat je betaling binnen is en verwerkt is maar je kan het proberen.