24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
Is er wat aan de hand met Telenet website, ik wil mijn betaling doen maar blijft staan op de helft, dus geraak er niet op, zelfs op Telenet zelf lukt het niet, halverwege blijft het staan, de pagina laad niet helemaal.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier lijkt er geen probleem.
Meld je eens af en terug aan. Eventueel toestel eens herstarten.
@francis50 probeer eens een andere browser. Heb zelf ook verschillende browsers in gebruik omdat niet altijd alles lukt van 1 bepaalde browser.
Altijd goed gewerkt, nu ineens niet, blijft op 3 kwart hangen, pagina laad dus niet volledig.
Heropstarten brengt geen oplossing.
Kreeg de betaling binnen van Telenet en dan kan je daar op betalen drukken en dan wil de site openen maar opende maar 3 vierde en blijft dan staan, nog nooit niet gehad tot nu.
Raar dat alle adressen van www2punttelenetpuntbe niet kan binnen geraken, blijven ook op 3vierde staan, Let wel dit op de gsm.
De telenetapp van hetzelfde als ik daar naar beheren ga wat ook dit adres heeft blijft hangen, weet echt niet wat er zou veranderd zijn.
Kan je eens proberen om het beheer van uw rekening te bereiken via "mijn telenet/aanrekening".
Lukt het langs die weg?
Ik spreek hier over de app en in je profiel kan je naar beheer gaan maar lukt niet.
Na een mail naar Telenet werkte alles weer, wat er Loos was wisten ze me niet te vertellen, maar blijkbaar opgelost.