Beantwoorden
Hans13
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling

Mijn diensten zijn nog steeds geblokkeerd. Ook al heb ik deze nacht om 04.00 betaald. Online.

Ik kan ook niemand bellen om dit te regelen. Op de chat op Facebook is ook geen reactie.

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: geblokkeerd 

40 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling

@Hans13  Verwacht je nu echt dat er s'nachts om 4 -  5 u, iemand zit te kijken of je al betaald hebt of niet om het kraantje terug open te zetten? 🤔

Ik vrees dat je toch minstens een paar uren, zoniet een dag of meer zult moeten wachten. Zij hebben tenslotte een paar maanden op uw betaling gewacht. En ze zijn op dat gebied heel strikt hoor.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling

@Hans13 

Was het een flitsoverschrijving? Dan zal Telenet dit in de loop van de dag kunnen zien. Voor zover hun processen daarin geïntrgreerd en geautomatiseerd zijn, zou dat vandaag nog kunnen in orde komen.

Als het geen flitsoverschrijving was, dan komt uw overschrijving pas morgen of overmorgen op de rekening van Telenet. Komen daar dan nog manuele interventies bij, dan kan dat oplopen tot vier a vijf werkdagen na uw overschrijving.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling


@igvfer  schreef:

Zij hebben tenslotte een paar maanden op uw betaling gewacht. En ze zijn op dat gebied heel strikt hoor.


Bij mij kwam er zo iemand niet meer in.

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling

@Hans13   vroeger kon je dacht ik via Bancontact of Visa betalen in Mijn Telenet bij achterstal en dan werd je binnen enkele uren gedeblokkeerd. Dat was althans de snelste manier. Heb je het gewoon overgeschreven, dan kan het zoals @janne_man zei 2 werkdagen duren voor Telenet het geld ontvangt, tel daar nog wat verwerkingstijd bij


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KelvinUceta
Freshman Veelweter
Berichten: 174
De magic number! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO!

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling


@robatoras  schreef:

@igvfer  schreef:

Zij hebben tenslotte een paar maanden op uw betaling gewacht. En ze zijn op dat gebied heel strikt hoor.

 robatoras Bij mij kwam er zo iemand niet meer in.


 


@robatoras ik vind je commentaar erg teleurstellend en vertoont weinig respect voor iemand anders' levens situatie.

 

Je praat over "zo iemand" maar wat over heb je dan? Wie is "zo iemand"? Niet alles of alle tijden in het leven kunnen rooskleurig zijn, soms kan je gewoon PECH hebben, misschien is je nooit overkomen, en ben erg blij voor je, maar jammer genoeg soms is het leven gewoon niet eerlijk.

 

Een factuur niet kunnen betalen niet perse teken van verkeerde/slechte levens administratie!

 

't spijt me maar ik moest het schrijven!

 

Grtz,


Dubito, ergo sum
MOBO: ASUS TUF Z690-PLUS - CPU: Core i9-12900K - AIO: Corsair H100i Elite LCD
RAM: 32 GB DDR4 3200 Ghz - GPU: MSI GeForce GTX 1660 SUPER 6G
OS: Win 11 Pro
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling

@KelvinUceta  Ik lees hier in 'n post van een andere user,die er precies meer van weet'Zij hebben tenslotte een paar maanden op uw betaling gewacht'

Als ze dat voor iedereen moeten doen,waar ben je dan mee bezig.

Ze sluiten je zo maar niet af.Is mischien al eerder gebeurt?

Wat voor nut heeft het,dit hier te posten,wij kunnen ook niet helpen.

Nogmaals ik zou het zelfde doen als Telenet .

 

KelvinUceta
Freshman Veelweter
Berichten: 174
De magic number! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO!

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling


@robatoras  schreef:

@KelvinUceta  Ik lees hier in 'n post van een andere user,die er precies meer van weet'Zij hebben tenslotte een paar maanden op uw betaling gewacht'

Als ze dat voor iedereen moeten doen,waar ben je dan mee bezig.

Ze sluiten je zo maar niet af.Is mischien al eerder gebeurt?

Nogmaals ik zou het zelfde doen als Telenet .

 


Ja, ik begrijp je mening en misschien het al eerder gebeurt maar toch is 't geen reden om mensen te stempelen van "zo iemand" zonder zijn situatie niet kent, tegenwoordig lieven we in een maatschappij waar mensen geen begrip voor anderen' situatie meer hebben en daardoor is het zo moeilijk om andere te helpen of gewoon begrip voor hebben, dat is jammer!

 

Grtz,

 


Dubito, ergo sum
MOBO: ASUS TUF Z690-PLUS - CPU: Core i9-12900K - AIO: Corsair H100i Elite LCD
RAM: 32 GB DDR4 3200 Ghz - GPU: MSI GeForce GTX 1660 SUPER 6G
OS: Win 11 Pro
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling

als het 1 keer gebeurt  dan bel je best na 2 min zetten ze je vrij maar als het elke maand is dan is beter te stopen of een oplossing te vinden voor het probleem daar zijn ze bij telenet zeer simpel mee heeft geen zin om te rekken als het niet gaat dat weten de 2 partijen zeer duidelijk

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling

@robatoras  

Hoe kan jij nu weten dat het een paar maanden is ? 

Vind niet dat je kan en mag oordelen hierover. De topic starter heeft ook aangegeven dat de rekening zo snel mogelijk betaald is dus kan ook een fout zijn met geld wat binnen moet komen. Wil wel eens weten als jou loon door bepaalde redenen te laat is of dat jij een probleem hebt waardoor je bepaalde rekeningen later moet betalen en ze jou blokkeren hoe je dan reageert. Dan gaan wij ook niet zeggen dat jij een paar maanden te laat hebt betaald. Dus vind die uitspraak echt niet kunnen van je en de persoon in kwestie zoekt ook een antwoord want de betaling is ondertussen gebeurd en wil terug een deblokkering. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling


@patrick37  schreef:

@robatoras  

Hoe kan jij nu weten dat het een paar maanden is ? 

@igvfer 

Zij hebben tenslotte een paar maanden op uw betaling gewacht. En ze zijn op dat gebied heel strikt hoor.

 @patrick37 Waar lees jij dat hij snel betaald heeft. @robatoras  Leren lezen,man man,het is niet de eerste keer dat je er naast kijkt🤔


 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling

@robatoras  

Dat staat niet bij de tekst van de topic starter. 

Maar het is de discussie niet waard vind dat je geen respect toont hier en daar laat ik het bij. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling


@patrick37  schreef:

@robatoras  

Dat staat niet bij de tekst van de topic starter. 

@robatoras Verander dan zijn woorden niet of ben je helderziende😡

Tip voor jou@patrick37 lees eerst alles,en geef dan 'n wantwoord.

Ik heb bijna voor iedereen respect.


 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling

@robatoras @patrick37  Ik wil toch nog even reageren omdat ik gezegd heb dat ze al een paar maand op zijn betaling hebben gewacht. Telenet sluit niet af omdat je na datum betaald hebt, ook niet als je een maand te laat bent. Ze beginnen met een verwittiging nadat je meer dan 1 factuur onbetaald gelaten hebt. En een paar is tenslotte 2 maar het kan zoals ze zeggen op zijn Duits (zoals ze hier bij ons zeggen) zijn en dan betekent het meerdere. Het komt er gewoon op neer dat je zeker te laat was en niet 1 maand en dat je bij betaling nog manueel wordt gecontroleerd of het correct is en dat er 's nachts om 4 daar waarschijnlijk niemand is om dat te controleren.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KelvinUceta
Freshman Veelweter
Berichten: 174
De magic number! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO!

Mijn diensten zijn nog geblokkeerd ondanks betaling


@igvfer  schreef:

@robatoras @patrick37  Ik wil toch nog even reageren omdat ik gezegd heb dat ze al een paar maand op zijn betaling hebben gewacht. Telenet sluit niet af omdat je na datum betaald hebt, ook niet als je een maand te laat bent. Ze beginnen met een verwittiging nadat je meer dan 1 factuur onbetaald gelaten hebt. En een paar is tenslotte 2 maar het kan zoals ze zeggen op zijn Duits (zoals ze hier bij ons zeggen) zijn en dan betekent het meerdere. Het komt er gewoon op neer dat je zeker te laat was en niet 1 maand en dat je bij betaling nog manueel wordt gecontroleerd of het correct is en dat er 's nachts om 4 daar waarschijnlijk niemand is om dat te controleren.


Wat ik niet kan begrijpen is waarom zoeken jullie de reden waarom afgesloten is geweest, dat komt hier gewoon NIET ter zaken, het maakt voor ons niet uit waarom zijn diensten waren afgestolen, toch!?

 

In dit geval zijn jullie geen "Netweters" meer maar "Netrechters".

 

Grtz,

 


Dubito, ergo sum
MOBO: ASUS TUF Z690-PLUS - CPU: Core i9-12900K - AIO: Corsair H100i Elite LCD
RAM: 32 GB DDR4 3200 Ghz - GPU: MSI GeForce GTX 1660 SUPER 6G
OS: Win 11 Pro