Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Netweters achter de Badges

Als ik eens kijk naar de Badges en er staat "verdiend door 3 Netweters", ben ik altijd benieuwd wie die zijn. Misschien een mogelijkheid om dit te laten zien? 

Schermafbeelding 2020-03-28 om 21.37.10.png

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
16 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netweters achter de Badges

@m-jan20 

 

Bij slechts drie moet je niet ver zoeken hé .... 😋

 

En nee, ik bedoel dus zeker niet mezelf ..... 😎


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netweters achter de Badges

@m-jan20  ik hoor daar al niet bij 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Netweters achter de Badges

@StefaanH gij bent ne Krak dus nen Uber netweter eh 😉

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netweters achter de Badges

Ik ben er eentje van. Maar ik heb ze nog niet allemaal 😁



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netweters achter de Badges

@TMCLS93 

 

Je hoeft geen "Krak" te zijn om naar de titel en het aantal posts te kijken van de mensen die regelmatig al eens een antwoord geven. Alle info staat bij de naam. Dan haal je de top 3 er zo uit.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netweters achter de Badges

En de absolute nummer 1 hoef je al niet meer te zoeken .... 😋


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netweters achter de Badges

Nog een beetje randinformatie in dat kader. In den beginne, toen de dieren nog spraken, stopte het aan het niveau dat ikzelf recent gehaald heb. Dat bleek uiteindelijk niet uitdagend genoeg aangezien een handjevol Netweters dat niveau reeds geruime tijd gehaald had. Daarom heeft men toen beslist om er zes nieuwe bovenop te gooien, de Meesterweter en de Superweter, telkens in de drie gekende smaken, Freshman, Experienced en Professional.

 

En als ge goed rondkijkt is het nieuwe plafond nu ook alweer in zicht voor sommigen ... 😎


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Netweters achter de Badges

Het moet een beetje mysterieus blijven hé. (-;


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netweters achter de Badges


@sb  schreef:

Het moet een beetje mysterieus blijven hé. (-;


Da's waar, maar welke rangen/titels er zijn, dat is geen geheim, dat is reeds heel lang geleden gepubliceerd.

 

Wat je ervoor moet doen, dat is een ander paar mouwen. Dat is een goed bewaard geheim en telkens weer een verrassing. En dat is ook fijn zo 😋


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netweters achter de Badges

Het was maar naar aanleiding van dit topic dat ik eens ben gaan kijken wat ik al verzameld heb. Best veel eigenlijk. Had er nog niet bij stilgestaan omdat ik daar niet aan denk als ik een antwoord geef. Maar het is zeker wel leuk. Ik zie wel een aantal rijzende sterren.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Netweters achter de Badges

Ik ben bet...euh...Netweter 🤓 geworden toen Telenet mij heeft aangeboden tester te worden van de TV-box november 2018. Soms heeft netweters wel iets van netklagers 😉. Ondertussen is dit een onmisbaar forum voor Telenetters en anderen.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netweters achter de Badges

@Ex-Netweter   Inderdaad het is soms Netklagers maar dat is overal zo een beetje de tendens. Ik zie dat op andere fora ook soms. Wat mij soms een beetje stoort is dat mensen niet altijd laten weten of het dan ook opgelost is geraakt en hoe en/of wat nu eigenlijk de oorzaak was.

Maar we wijken af.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netweters achter de Badges

@igvfer  om een klein beetje afwijkend te zijn , dat klopt dat er niet altijd een oplossing wordt aangeduid. Mensen klagen wel en stellen de vraag maar als er een oplossing komt voor die personen dan laten ze het niet weten. Tegenwoordig is het zo ikke ikke ikke en het is opgelost en klaar. Maar diegene die nooit klagen en eens een probleem hebben zullen geen gepaste oplossing vinden dus stellen die de vraag opnieuw.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netweters achter de Badges

Bovendien, en dat is op elk forum zo: de 80% die geen problemen heeft, die zie of hoor je niet. Het zijn (voornamelijk) enkel mensen met problemen of vragen die een forum opzoeken om raad en hulp. En helaas, niet iedereen heeft het fatsoen om na afloop een kleine feedback te geven. Om een dankjewel vraag ik zelfs niet, dat hoeft niet (maar is natuurlijk wel aangenaam). Het is vooral de feedback die verrijkend is of kan zijn voor een forum.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.