Beantwoorden
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Netweters forum.

Als dit forum niet officieel van en door telenet gerund wordt, waarom mag er dan gebruik gemaakt worden van bedrijfsnaam en logo?

 

Omdat het wel officieel van telenet is maar zij dit enkel zeggen om zich op een of andere manier in te dekken vermoed ik zo. Als ik telenet was zou ik iedereen die ongerechtigd gebruikt maakt van mijn bedrijfsnaam en logo dik vervolgen.

 

Deze truc wordt dezer dagen blijkbaar door 'tig bedrijven gebruikt. Kwestie van zo manipulatief mogelijk te zijn natuurlijk.

 

Breng me maar op andere gedachten wie het wil proberen.

0 Likes
17 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netweters forum.

@Placido  Het is toch logisch dat Telenet geen verantwoordlijkheid neemt voor dienstverlening voor zaken die geen verband houden met hun producten. Veel vragen gaan over zaken die eigenlijk de verantwoordelijkheid zijn van de leveranciers van de achterliggende switchen, routers, netwerken en noem maar op. Telenet stelt een service ter beschikking, mobie, internet enz. en daar kunnen klanten hun ding aanhaken. En Telenet stelt ruimte en forum ter beschikking aan klanten om oplossingen te zoeken. En die klanten en gebruikers helpen elkaar met hun kennis. En als je goed kijkt zijn er hier het ganse gamma aanwezig, van amateurs die weinig of niets kennen en maar wat uitproberen zonder achterliggende kennis tot nerds met een uitsgesproken kennis op een bepaald gebied. En iedereen doet dat vrijblijvend met de middelen en kennis die hij heeft.

Als het op pure Telenet Hardware e.d. aan komt dan neemt de klantendienst van Telenet zijn verantwoordelijkheid maar niet voor het achterliggend gedoe van netwerken, spel- en andere servers, bereikbaarheid in het gebouw, hardware van klanten. Forumleden helpen elkaar met hoe heb ik het kunnen oplossen, wat heb ik daarvoor ondernomen.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Netweters forum.

Had er dan beter géén forum geweest?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Netweters forum.

Ik was eigenlijk niet van plan te reageren op deze thread, omdat er al verschillende leden zeer uitgebreid en correct hebben uitgelegd waar De Netweters voor staat. Ook Bjarne, één van de moderatoren, heeft officieel bevestigd wat de precieze werking van onze community is. Ik herhaal dan nog eens graag dat Telenet zelf geen individuele support geeft op De Netweters. Heb je een probleem met één van je Telenet producten of wil je door Telenet zelf te woord gestaan worden, dan neem je contact op met de klantendienst. 

 

Hier op De Netweters helpen klanten elkaar. Klopt, er zitten regelmatig Telenet-gerelateerde vragen tussen, maar ook die worden onderling netjes opgelost. De overgrote meerderheid van de vragen die hier gesteld worden, zijn trouwens minder Telenet-gerelateerd. Ze gaan over eigen hardware, speciale set-up, software, issues op specifieke devices, .. Er is volgens mij geen betere manier om dit opgelost te krijgen dan te spreken met andere mensen die dezelfde hardware, set-up, software of devices gebruiken. 

 

Merken wij (ikzelf of de moderatoren) dat er in bepaalde threads door meerdere klanten een probleem wordt gemeld, zijn we ook de eerste om dit intern door te geven. Wil dit zeggen dat er daarom direct een oplossing zal verschijnen, helaas niet. Maar vaak kunnen we door jullie input en bijdragen wel bepaalde processen in gang zetten om zo hopelijk tot een oplossing te komen. 

 

Er zitten hier heel wat leden met enorm veel kennis, waaronder de Kraks. Maar ook andere leden helpen hier volop! Iedereen is hier gelijk voor de wet en dat betekent dat elk van jullie bijdragen aan een goede sfeer. Respectvol met elkaar omgaan ligt aan de basis. Steeds voor negativiteit zorgen op deze community, hoort daar voor mij absoluut niet bij. Graag wil ik jou daar toch op wijzen, @Placido. Niemand is verplicht deel te nemen aan De Netweters, maar als je deelneemt ga je akkoord met de spelregels. Om af te sluiten: verwacht je persoonlijk support van Telenet, dan neem je contact op met de klantendienst. 

 

Ik ga daarom deze thread ook afsluiten, want er is voldoende duiding en uitleg gegeven vanuit verschillende hoeken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.