41778
netweters
|
18304
gesprekken
|
19785
vragen
|
Heeft er soms iemand het nummer van Casablanca... ?
Vandaag terug voorpaginanieuws HLN.
“Als er problemen zijn, dan moeten wij onze eigen helpdesk contacteren”, verduidelijkt Quentin. “Dat verliep altijd vlot maar nu niet meer, door de hoeveelheid klachten. Het is ook onpersoonlijk geworden, gewoon een berichtje. Vroeger kon je met iemand bij Telenet bellen, maar dat is voorbij. Telenet heeft de technici ondergebracht bij Unit-T en wij moeten een helpdesk in Casablanca (in Marokko, red.) contacteren waar ze ons niet kunnen helpen.”
PS: ik weet het... niet erg on-topic maar zie het als algemene informatie.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: geavanceerde instelling van modem niet beschikbaar
Die miserie blijf maar duren , onvoorstelbaar !!!
Waar blijft de woordvoerster Isabelle Geeraerts van Telenet ?
Een woordvoerder is maar een woordvoerder hoor het was overduidelijk dat zij enkel mag zeggen wat haar opgedragen is van hogerhand dit kan je duidelijk zien dat zij tijdens haar uitleg aan het aflezen was van een stuk papier.
Volledig akkoord met u , maar ze is wel de spreekbuis en het is ook geen verwijt naar die mevrouw , maar Telenet moet langs haar communiceren naar de klanten.
Mijn formulering was misschien niet to the point.
Bel haar toch gewoon.
Via press telefoon.
+.. (.).. .. .. .4
Goed zo jongen... !
Fantastisch hoe jij toch aan die inside informatie komt.
@loti en @Weetnetter Graag on topic en beleefd blijven ! Zo blijft het voor onze andere leden overzichtelijk .
Bedankt!
في مكتب المساعدة في الدار البيضاء: متى ستنشرون عناوين بريدي الإلكتروني من فضلكم؟
vertaling.
Bij de helpdesk in Casablanca: Wanneer willen jullie mijn e-mailadressen posten aub?
أليس هذا صعب
is die befaamde "achterliggende dienst" ook in Marokko ? dat zou verklaren waarom ik al 2 maanden aan het wachten ben ....