25.383
netweters
|
156.435
antwoorden
|
21.161
vragen
|
De medewerking per telefoon is meer dan onvriendelijk er wordt bijna onmiddellijk wraak geuit tegenover de klant ik informeerde alleen maar om mijn pakket aan te passen en je wil niet weten hoe het is opgelost maar toch meld ik na wederom de deuren van de advocaat open te moeten doen voor Piet snot spelen met wraak uitkomsten.
Ik wil een technische dienst naar mn thuis en zonder enige telenet te bellen.
Graag antwoord op de situatie hier alles in orde voor de rest anders duidelijkheid en opkrassen en afsluiten maar helemaal niet half . Zoals nu geen abonnement aangesloten op tv maar mijn internet alleen. Ik betaal nogaltijd one pakket geen zot die aan het werk kan.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Abonnement
Dag Peter
Spijtig dat je problemen hebt met de klantendienst.
Op de Netweters helpen klanten elkaar, wij kunnen hier dus ook niets doen om jou te helpen.
Als je niet opnieuw aan de telefoon wil communiceren kan je eventueel langs gaan in een Telenet winkel of chatten met een medewerker.
Zie je dat ook niet zitten dan denk ik dat je best het klachtenformulier invult: Ontevreden? Laat het ons weten
Ben je na hun reactie nogsteeds ontevreden (of krijg je helemaal geen reactie na 2 werkdagen) dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst (link staat op dezelfde pagina)
Je bent best dat je naar dit nr belt
Daar zeg je wat je wil houden en wat je wil stop zetten
Enkel internet geef door wat je nu wilt
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/internet/?intcmp=IntNav
Dan zullen je diensten stop gezet worden en ga een juiste rekening krijgen door dingen uit een bundel te hallen gaat dat niet werken
Dus ik heb geïnformeerd of mijn one pakket uit twee delen bestaat Qloude was de naam heeft in een mindere bui het pakket gehalveerd maar dat bestaat niet m'n modem is onderbroken en oops screenshot het lijkt erop dat u geen abonnement heeft aangesloten.
Ik betaal al 4 maanden 80 euro. Ik ga winkel.
De one pakket bestaat uit 1 deel
Door de aanpassing zal je niet in mijn telenet kunnen
Je hebt een e-mail gekregen kan in je spam map zitten met de nieuwe formule dat je aan de telefoon gevraagd hebt
Anders neem je contact om te weten wat je nu hebt
En de prijs is juist voor internet , mobile en tv er bij +- 80 euro voor de One