24775
netweters
|
152616
antwoorden
|
20723
vragen
|
Telenet trekt op 16 augustus de prijs van een deel van zijn abonnementen voor internet, tv en telefonie op met 1 procent.
De betrokken klanten worden de komende weken op de hoogte gebracht, zegt het telecombedrijf.
De laatste prijsaanpassing dateert van 25 oktober vorig jaar. Toen verhoogde Telenet de abonnementsprijzen met 1,05 procent. De nieuwe verhoging is volgens het bedrijf nodig om de kwaliteit, stabiliteit en veiligheid van producten en diensten te blijven verbeteren
https://press.telenet.be/telenet-informeert-zijn-klanten-over-prijsaanpassing-in-lijn-met-inflatie
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet verhoogt tarieven voor internet, tv en telefoni
Dan wordt het tijd dat ze de downloadlimiet verhogen
basic internet 56,47 euro
downloadlimiet 150 Gb
Als je de ONE up neemt heb je een verhoging , standaard 1 Gb download. Vermoedelijk zullen de pakketten die er nu zijn buiten de ONE(up) niet meer aangepast gaan worden.
Die prijsverhoging is ook elk jaar dus dat was ook te verwachten. Zelf heb ik het ONE up pakket en zal dus volgend jaar ook mij er aan mogen verwachten.
@Ex-Netweter schreef:Volgende tarieven blijven ongewijzigd:
De eerste groep was al geïndexeerd bij de lancering... Bvb. Basic internet nu nog € 28,60. Easy Internet € 30. € 28,60 + 1% is echter maar € 28,89... Ruim geïndexeerd dus. Als rond bedrag was € 29 misschien beter geweest. 🤑
De tweede groep Base inderdaad niet, want genoeg concurrentie op de mobiele markt?
Goed gezien
En laten we als gewone gebruikers maar hopen dat die vierde telecomspeler er ooit wel eens komt. Uiteraard vinden Telenet en Proximus dit niet nodig en zullen ze absoluut zwaar lobbyen hierover.
Jammer genoeg vinden ook diverse politieke partijen dit niet nodig zoals NVA en CD&V. Zolang we van die politici hebben die alleen maar goed zijn voor adviesbaantjes bij deze bedrijven zal er niets veranderen voor de gewone gebruiker.
@BillyX schreef:
En laten we als gewone gebruikers maar hopen dat die vierde telecomspeler er ooit wel eens komt. Uiteraard vinden Telenet en Proximus dit niet nodig en zullen ze absoluut zwaar lobbyen hierover.
Of dit zo'n goed idee is voor een land met 13 miljoen inwoners, dat weet ik zo nog niet. Concurrentie zal "misschien" verhogen maar of de prijzen en de dienstverlening daar beter van wordt??? Maar we zien wel.
@igvfer schreef:
Of dit zo'n goed idee is voor een land met 13 miljoen inwoners, dat weet ik zo nog niet.
11,5 miljoen zal wel goed zijn zeker....
https://www.google.be/search?q=aantal+inwoners+belgie
vandaag bericht gekregen
basic internet 56,47 euro naar 57.01 euro