Beantwoorden
Sonns
Professional Beetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Prijsverschil All-Internet versus Easy Internet

Goedemiddag,

Ik ben al jarenlange abonnee van Basic internet + Telenet tv, dat tegenwoordig €67,31 per maand kost.

Met alle streaming kanalen van tegenwoordig bots ik echter stilletjes aan tegen de downloadlimiet van 150GB/maand.

Daarom vroeg ik me af of hoeveel het me zou kosten om te veranderen naar All-internet + Telenet tv. Puur om meer internetlimiet te hebben dus. 

Vind echter nergens duidelijke (standaard)prijzen. Op de Telenet website zelf klikken op dat abonnement, doet het direct in mijn winkelwagen gaan, en dat wil ik niet als ik de prijs niet ken op voorhand. Via Mijnvergelijker lijk ik te zien dat het mogelijk maar een €10-€11 meer zou kosten, en dat dit abonnement €79/maand kost, zou dat kunnen kloppen? 

Ik herinner me x jaren gelden dat Telenet nog prijzen vermeldde op hun pakketten en toen was dat een prijsverschil van €30/maand, tsn het goedkoopste internet en het niveau erboven.

Iemand een idee aub?

Alvast bedankt!

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Prijsverschil all-internet versus easy internet

5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Sonns je hebt nog een oude formule, nu het dat easy internet en met tv kost dat 68,63 euro, dus een 10 euro meer met all internet.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@Sonns 

Denk zelf dat je ingelogd bent via My telenet en dat je daarom je product direct in je winkelwagen ziet gaan. 

Scherm­afbeelding 2025-06-07 om 16.09.54.png

 Op de afbeelding kan je zien wat de prijs je gaat kosten per maand. 

Nu zie je daar een promotie op staan weet nu enkel niet of je daar voor in aanmerking komt. Denk de promotie even weg en je kent de prijs. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
Sonns
Professional Beetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

@Master-Magic @patrick37 

Bedankt.

Zelf bij afmelden van MyTelenet bleven de prijzen volledig verstopt.

Heb alleszins m'n antwoord, dus de prijsstijging tsn Basic en All is effectief zo'n €10.

patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@Sonns 

Oei das dan wel raar....

Maar idd het zal je een € 10 per maand meer kosten maar heb je wel meer volume voor je internet. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Het klopt er was 30 euro verschil nu niet meer

En zeker de app van een 20 zenders tegen tv box is rond de 1 euro verschil  

Als je nog zakken wil bekijken gebruik een prive venster of incognito valt te zien welke browser je gebruikt

Dan moet je niet uitloggen en ben je op de hoogte van de nieuwe prijzen