Beantwoorden
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Promotie telenet tweedeverblijf 39 euro/maand

Betreffende actuele promotie telenet.be/tweedeverblijf

in ons tweede verblijf aan zee hebben we het gewone kabelabonnenment om TV te kijken (prijs 214,9 euro/jaar). Er is momenteel een promotie telenet/tweedeverblijf (basic internet + telenetTV) van 39 euro/maand.

Mijn vraag : indien ik op de promotie inteken , wordt mijn kabalabonnement tweede verblijf   die ik vorige maand betaalde (214,9.-) terug betaald , aangezien in telenet TV het kabelabonnement is inbegrepen ?

6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Promotie telenet tweedeverblijf 39 euro/maand

@RudyV  moest u intekenen op de promotie wordt er een berekening gemaakt op de kabel rechten die u heeft betaald en zo wordt dat in mindering gebracht. U heeft nu dan 214 euro betaald voor een heel jaar en dan gaan ze bekijken en wordt er berekend wat de resterende maanden zijn of waren. Aan de hand daarvan wordt er een creditnota gemaakt voor terug betaling. Simpel voorbeeld , u heeft vorige maand 214 euro betaald deze maand tekent u in dan zal er op die overige 11 maanden een creditnota toegepast worden.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Promotie telenet tweedeverblijf 39 euro/maand

bedankt voor de snelle reactie

RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Promotie telenet tweedeverblijf 39 euro/maand

Toch nog graag antwoord op volgende vraag :

 

ik vind niets terug betreffende kostprijs activatie of installatie bij mijn eventuele bestelling telenet tweedeverblijf ?

Mag ik van uitgaan dat hiervoor geen kosten worden aangerekend ? Er is momenteel kabeltelevisie aanwezig .

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Promotie telenet tweedeverblijf 39 euro/maand

@RudyV  zoalng er geen communicatie is of staat van installatie en activering zal deze gratis zijn. Zou natuurlijk wel bij aanvraag eens een navraag doen hiervan zodat u zeker bent en niet in eens kosten hebt waar u niet van op de hoogte bent.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RudyV
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
It's your ninth party! De vlam zit erin. O dierbaar België.. On a roll...

Promotie telenet tweedeverblijf 39 euro/maand

prima en logisch antwoord

bedankt

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Promotie telenet tweedeverblijf 39 euro/maand

@RudyV 

 

Dit heeft niet echt iets met apps te maken, ik heb je bericht verplaatst naar het Lounge forum.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.