24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Goedemorgen,
Nu de snelheid van Whoppa is verhoogd van 200mbits naar 300mbits, is de sprong naar 400mbits (waarvoor €15 aangerekend wordt) een pak kleiner geworden. Gaat de snelheid binnenkort voor Speedboost gebruikers dan naar 500mbits? Of wordt de prijs aangepast?
Mvg,
Bjorn
Download limiet van 3TB bij business fibernet 200/25Mbps(nu 300/30Mbps) is ook weg gevallen,en is nu volledig onbeperkt volume,zoals de eerdere business 240/25Mbps
Telenet Hey Frederic, ik hoop dat volgende reactie duidelijkheid schept. Voor de BFN en de KLIK-internetlijnen is er geen FUP. Er is ook geen downloadlimiet meer van 3TB, dit is volledig onbeperkt nu. Voor alle businessproducten met een S (BFN S, KLIK BURO S en KLIK S) is er een downloadlimiet van 200GB. Is dit duidelijk zo? Mocht je nog vragen hebben, hoor ik ze graag. Marco
Bedankt iedereen voor het antwoord. Ik wacht geduldig af tot donderdag. @Steven-E Het was een normale vraag die bij me opkwam na het nieuws te vernemen. Van het nieuwe bericht "donderdag" was ik niet op de hoogte, vandaar mijn vraag.
@Steven-E oef! 😅Maar ik deel wel je mening dat sommigen wel wat meer geduld mogen hebben. Niet alleen m.b.t. tot hun internetprovider 😉