Beantwoorden
KSE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten? Primeur!

Overstappen van Whoppa naar Wigo 9GB

Ik heb momenteel een Whoppa en 2 King abonnementen.

Ik denk er over na om over te stappen naar een Wigo met 9GB. Dit vooral om af te zijn van de beperking van die 1.5GB per maand die ik nu heb met King en die hoe langer hoe ontoereikender wordt.

 

1. Op 't eerste zicht ben ik goedkoper af met de Wigo,niet?

Momenteel betaal ik 71.98 (Whoppa), 9.20 (huur HD digicorder), 16 EUR en 14EUR voor de 2 Kings. De Wigo omvat alles als ik het goed voorheb, ook de huur digicorder en abonnementskosten van de 2 mobiele abonnementen zitten inbegrepen in het maandelijkse bedrag van (voorlopig nog) 103 EUR?

 

2. Gaat de overstap onmiddellijk in, of gebeurt dit pas bij het begin van de nieuwe facturatieperiode (de 20ste van de maand)?

 

3. Krijg ik nieuwe simkaarten?

 

4. Op mijn facturen gaat er een bedrag af via een werkgeversbijdrage maar ook een "volumekorting"van 14.80 EUR. Wat is deze volumekorting eigenlijk juist?

Tags (2)
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overstappen van Whoppa naar Wigo 9GB

Eerst toch nog eens goed navragen of je werkgevers bijdrage blijft. Ik weet dat het in het begin niet zo was, ergens iets met wettelijke beperkingen ofzo. @Suzy weet daar misschien direct meer over.

Voor de rest zou ik zeggen een goede keuze. Een Center binnenstappen en een uurtje of zo later zit je in je nieuwe abonnement. Ik vermoed dat je nieuwe sim kaarten zal krijgen met meer mogelijkheden dan je huidige simkaarten (een beetje afhankelijk van hoelang je ze nu al hebt).

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Overstappen van Whoppa naar Wigo 9GB

Je kan ook telefonisch je overstap regelen.
Eens ze je Wigo activeren krijg je een mail om de GSM nummers bij de Wigo te voegen 
Ik denk niet dat je nieuwe simkaarten nodig hebt. Ik zou niet weten welke andere mogelijkheden een nieuwe simkaart zou hebben 🙂
Data via 4G blijft data, zowel bij een king abonnement als eentje gekoppeld aan een Wigo pakket 

Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Overstappen van Whoppa naar Wigo 9GB

Met Wigo9 bel je niet gratis met jouw vaste lijn vanuit België  naar EU landen, de VS, of Canada. Je kan wel een supplement van 10 euro er bij nemen om gratis naar EU landen te bellen vanuit België, zowel met jouw vaste telefoon als mobiele telefoon.

 

Je krijgt geen nieuwe simkaarten.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Overstappen van Whoppa naar Wigo 9GB


@igvfer  schreef:

Eerst toch nog eens goed navragen of je werkgevers bijdrage blijft. Ik weet dat het in het begin niet zo was, ergens iets met wettelijke beperkingen ofzo. @Suzy weet daar misschien direct meer over.


@igvfer,  in het begin kon je geen werkgeversbijdrage nemen op WIGO. Of dit ondertussen nog steeds zo is, heb ik even nagevraagd. Ik kom er dus op terug! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

KSE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten? Primeur!

Overstappen van Whoppa naar Wigo 9GB

Dat is geen enkel probleem, we bellen zo goed als nooit meer met de vaste lijn en al zeker niet naar 't buitenland! 😁

KSE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten? Primeur!

Overstappen van Whoppa naar Wigo 9GB

Naar wat ik van een aantal collega's hoor zou de werkgeversbijdrage voor Wigo ondertussen in orde zijn.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Overstappen van Whoppa naar Wigo 9GB

Ja, want het staat hier 🙂


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.