24754
netweters
|
152380
antwoorden
|
20698
vragen
|
Ik heb momenteel een Whoppa en 2 King abonnementen.
Ik denk er over na om over te stappen naar een Wigo met 9GB. Dit vooral om af te zijn van de beperking van die 1.5GB per maand die ik nu heb met King en die hoe langer hoe ontoereikender wordt.
1. Op 't eerste zicht ben ik goedkoper af met de Wigo,niet?
Momenteel betaal ik 71.98 (Whoppa), 9.20 (huur HD digicorder), 16 EUR en 14EUR voor de 2 Kings. De Wigo omvat alles als ik het goed voorheb, ook de huur digicorder en abonnementskosten van de 2 mobiele abonnementen zitten inbegrepen in het maandelijkse bedrag van (voorlopig nog) 103 EUR?
2. Gaat de overstap onmiddellijk in, of gebeurt dit pas bij het begin van de nieuwe facturatieperiode (de 20ste van de maand)?
3. Krijg ik nieuwe simkaarten?
4. Op mijn facturen gaat er een bedrag af via een werkgeversbijdrage maar ook een "volumekorting"van 14.80 EUR. Wat is deze volumekorting eigenlijk juist?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Eerst toch nog eens goed navragen of je werkgevers bijdrage blijft. Ik weet dat het in het begin niet zo was, ergens iets met wettelijke beperkingen ofzo. @Suzy weet daar misschien direct meer over.
Voor de rest zou ik zeggen een goede keuze. Een Center binnenstappen en een uurtje of zo later zit je in je nieuwe abonnement. Ik vermoed dat je nieuwe sim kaarten zal krijgen met meer mogelijkheden dan je huidige simkaarten (een beetje afhankelijk van hoelang je ze nu al hebt).
Je kan ook telefonisch je overstap regelen.
Eens ze je Wigo activeren krijg je een mail om de GSM nummers bij de Wigo te voegen
Ik denk niet dat je nieuwe simkaarten nodig hebt. Ik zou niet weten welke andere mogelijkheden een nieuwe simkaart zou hebben 🙂
Data via 4G blijft data, zowel bij een king abonnement als eentje gekoppeld aan een Wigo pakket
Met Wigo9 bel je niet gratis met jouw vaste lijn vanuit België naar EU landen, de VS, of Canada. Je kan wel een supplement van 10 euro er bij nemen om gratis naar EU landen te bellen vanuit België, zowel met jouw vaste telefoon als mobiele telefoon.
Je krijgt geen nieuwe simkaarten.
@igvfer schreef:
Eerst toch nog eens goed navragen of je werkgevers bijdrage blijft. Ik weet dat het in het begin niet zo was, ergens iets met wettelijke beperkingen ofzo. @Suzy weet daar misschien direct meer over.
@igvfer, in het begin kon je geen werkgeversbijdrage nemen op WIGO. Of dit ondertussen nog steeds zo is, heb ik even nagevraagd. Ik kom er dus op terug!
Dat is geen enkel probleem, we bellen zo goed als nooit meer met de vaste lijn en al zeker niet naar 't buitenland! 😁
Naar wat ik van een aantal collega's hoor zou de werkgeversbijdrage voor Wigo ondertussen in orde zijn.