Beantwoorden
msole
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Speedboost na snelheidsverhoging Whoppa

Goedemorgen, 

Nu de snelheid van Whoppa is verhoogd van 200mbits naar 300mbits, is de sprong naar 400mbits (waarvoor €15 aangerekend wordt) een pak kleiner geworden. Gaat de snelheid binnenkort voor Speedboost gebruikers dan naar 500mbits? Of wordt de prijs aangepast?

Mvg, 
Bjorn

18 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Speedboost na snelheidsverhoging Whoppa

Download limiet van 3TB bij business fibernet 200/25Mbps(nu 300/30Mbps) is ook weg gevallen,en is nu volledig onbeperkt volume,zoals de eerdere business 240/25Mbps

 

Telenet Hey Frederic, ik hoop dat volgende reactie duidelijkheid schept. Voor de BFN en de KLIK-internetlijnen is er geen FUP. Er is ook geen downloadlimiet meer van 3TB, dit is volledig onbeperkt nu. Voor alle businessproducten met een S (BFN S, KLIK BURO S en KLIK S) is er een downloadlimiet van 200GB. Is dit duidelijk zo? Mocht je nog vragen hebben, hoor ik ze graag. Marco

 

https://www.facebook.com/telenet/posts/10157047779866284

msole
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Speedboost na snelheidsverhoging Whoppa

Bedankt iedereen voor het antwoord. Ik wacht geduldig af tot donderdag. @Steven-E Het was een normale vraag die bij me opkwam na het nieuws te vernemen. Van het nieuwe bericht "donderdag" was ik niet op de hoogte, vandaar mijn vraag.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Speedboost na snelheidsverhoging Whoppa

@msole Ik doelde niet op jou 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
msole
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Speedboost na snelheidsverhoging Whoppa

@Steven-E oef! 😅Maar ik deel wel je mening dat sommigen wel wat meer geduld mogen hebben. Niet alleen m.b.t. tot hun internetprovider 😉